Fiat dominira u Južnoj Americi gde drži čak 14,1% tržišnog udela, uz najistaknutije brazilsko tržište gde je čak 22% isporuka bilo u vidu modela Strada. Panda je najviše pomogla Fiatu u Italiji kako bi se dočepao tržipnog učešća od 12,8%. S druge strane, Turska je takođe važna Fiatova adresa, a tamo je učešće brenda na tržištu impozantno: 18,2%. Za to se čelnici imaju zahvaliti lokalno montiranom modelu po imenu Tipo.
Generalno, na evropskom tržištu se po prodaji ističe maleni električni model 500. Nameće se kao najprodavanjije baterijsko vozilo na kontinentu, i lider segmenta malih automobila. Novi Fiat 500 je među pet najprodavanijih automobila u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji.
Fiat je prethodnih godina splasnuo u Americi, ali sada tamo izvozi model 500e. Verzija tog modela namenjena Amerikancima će dobitovati u nešto kasnije i može se razlikovati od evropski složenog mališana. Inače, mališa nudi 117 konjskih snaga i nekih 320 kilometara dometa s jednom dopunom baterija (WTLP), odnosno nešto manje kada se primene američki standardi.
Odlična postignuća Fiata su postala javna nakon uspeha zabeleženih i u prvim danima jula kada je kompanija predstavila modele Fiat 600 i Fiat Topolino. Uskoro će da debituje i Panda, ali se to neće zbiti pre nego sledećeg jula, baš na 125. godišnjicu kompanije.
Izvor: AutoRepublika