Ovde ide mala rezerva, imajući u vidu da konstruktor nije potvrdio identičnost vozila na ta dva tržišta, ali nema ni puno mesta za sumnju da su replike u pitanju.
Dakle, proizvođač je pre koji dan suočen s očajnim rezultatima koje je tamošnji C3 postigao na Latin NCAP-u (ogranku organizacije koji posluje i u Evropi), s obzirom na to da je postignut skor od nula zvezdica.
Testirano vozilo se sklapa u Brazilu, dakako po receptu iz Francuske, je ocenjeno sa 12,21 poena u sekciji zaštite odraslih putnika, 5,93 poena u kategoriji zaštite dece, a 23,38 bodova u oblasti protekcije pešaka i ostalih ranjivih učesnika u saobraćaju. Petnaest bodova je rezultat u oblasti implementacije elektronskih sistema bezbednosti.
Rezultat i ne čudi toliko kada se ističe da lokalni Citroen C3 poseduje sistem za elektronsku kontrolu stabilnosti (ESP), dva vazdušna jastuka, pojaseve sa zatezačima, kopče tipa Isofix i lampicu za upozorenje za nevezivanje pojaseva. Ovo zvuči kao da opisujemo vozilo s kraja prošlog veka, zar ne?
Kako bilo, nadamo se da će ovaj, a i drugi, posebno renomirani proizvođači automobila prestati da dele ljude na „međunarodnu zajednicu“ i ostalu ogromnu, zaista ogromnu većinu, i da će u svim državama prodavati najbolje opremljena vozila. Jasno, mislimo samo na opremu iz kompleksa sistema bezbednosti.