Najavljen kao prvi Renaultov model koji otkriva novu strategiju održivosti brenda, ovo je drugi električni automobil C segmenta kreiran u okviru Renaulution strategije.
Prvi put će biti predstavljen početkom septembra na Međunarodnom sajmu automobila u Minhenu.
Model je već najavljen sa konceptom Scenic Vision, a kako se i očekivalo, ovo je još jedan minivan koji će svoju sreću pronaći među krosoverima i SUV-ovima.
Predproizvodni primerci su već stigli na puteve, gde će ostati tokom celog leta. I dok će ih Renaultovi inženjeri koristiti za testiranje, ostaje nam da se upoznamo sa obrisima modela nove generacije.
Kao što vidite, nakon manje od tri decenije, Renault dovodi Scenic u direktnu konfrontaciju sa električnim modelima kao što su Volkswagen ID.4 i Ford Explorer, kao i Kia EV6 i Hyundai Ioniq 5. Konačno, tu je i Scenic. tehnološki blizanac, model Ariia iz Nissana.
Scenic koristi EMF-EV platformu, što otvara mogućnost verzije sa dva motora i pogonom na sva četiri točka. Ako je uporedimo sa manjim Megane E-tech, električna verzija sa prednjim pogonom ima 218 KS i bateriju od 60 kWh. Arija, s druge strane, ima moćniju opciju do 394 KS sa dva elektromotora i baterijom od 90 kWh.
Kada su mere u pitanju, očekujemo veću ediciju od Megana, odnosno dužinu od 4,5 metara.
Kao orijentir, na primer, Arija u Nemačkoj počinje od 47.500 evra za verziju sa prednjim pogonom, a u zavisnosti od verzije ide do 71.490 evra, koliko košta vrhunski model sa pogonom na sve točkove.