Nintendo je ukazivao na svoje račune kao sastavni deo budućeg poslovanja u prošlosti, kao u segmentu Nintendo naloga u specijalnom izveštaju koji je objavio krajem 2021.
U odgovoru na pitanje investitora da li kompanija ima neke posebne mere da napravi korak ka nasledniku Switch, Furukawa je ukazao na poteškoće u prebacivanju korisnika sa jedne konzole na drugu, rekavši da je u prošlosti kompanija morala da ponovo izgradi odnos sa svojim kupcima svaki put.
On je napomenuo da je više od 290 miliona Nintendo naloga na više platformi i da se mogu koristiti sa igrama za konzole, kao i sa mobilnim aplikacijama. Da bi završio svoj odgovor, rekao je da će Nintendo, dok prelazi na još nenajavljenu konzolu sledeće generacije kompanije, učiniti sve da tranziciju učini glatkom za kupce.
Nintendo je poznato da kasni sa žurkom kada je u pitanju integracija novih tehnologija kao što su čuvanje u oblaku i 4K igranje, a njegovi onlajn nalozi su posebno zaostali. I Microsoft i Sony imaju uporne međugeneracijske naloge od početka. Nintendova prošla rešenja za prelaze na konzole bila su neuredna i zamršena, kao što je bio slučaj kada su vlasnici Wii-ja skakali kroz obruče da bi igre premestili na Wii U. Potrebno je neko vreme da nadoknadi zaostatak. Dobro je videti da Nintendo to takođe prepoznaje.