Temu, nova kineska platforma za kupovinu, želi da bude konkurencija Amazonu u Nemačkoj.
Kineska online prodavnica Temu želi da osvoji nemačko tržište i na početku nudi neverovatne popuste i do 90 posto.
Ako cene uporedite s drugim stranicama, cene izgledaju niže. Međutim, postavlja se pitanje kakav je kvalitet dostupnih proizvoda.
Kako su cene tako niske?
“Jedna je mogućnost da Temu trenutno pokušava da osvoji nemačko tržište i stoga kreće s konkurentnim cenama. A druga opcija je da proizvodi nisu baš visokog kvaliteta i da su proizvedeni vrlo jeftino, pa se stoga mogu prodavati po nižoj ceni”, smatra nemački stručnjak za potrošače, prenosi Fenix magazin.
“Postoje različiti načini plaćanja – uključujući sigurne načine plaćanja, na primer putem PayPala ili servisa Klarna. Možete platiti kreditnom karticom, a dostava se vrši klasičnim paketnim službama koje poznajemo”, kaže stručnjak.
Temu je vrlo popularan u Nemačkoj
Temu je na početku prodaje broj jedan na nemačkoj lestvici aplikacija, pa se čini da se probudio interes za jeftine proizvode.
U ovoj zemlji još nema mnogo recenzija, a kupci iz SAD-a nisu baš zadovoljni robom s ove stranice.
“Platforma je tu već gotovo godinu dana i do sada nije bila uverljiva, pogotovo što se tiče povratne dostave i kvaliteta proizvoda”, objašnjava stručnjak za nemačke medije.
Stručnjak za potrošače je naručio različite proizvode i testirao ih. Naručio je ranac, slušalice, kupaći kostim, ručni usisivač, figaro i sokovnik. Sve u svemu, za to je izdvojio vrlo malo novca. Ukupno je potrošio 50 evra. Kao prvi utisak, stručnjak je rekao kako proizvodi smrde, ali i kako su dobro zapakovani.