23. Juna 2023.

Đaci ostali gladni i žedni zbog politike izletišta

Grupa učenika koja je ovih dana u sklopu školskog izleta posjetila Plitvička jezera ostala je šokirana nakon što im je u dva ugostiteljska objekta u vlasništvu Parka pojašnjeno da ne mogu platiti gotovinom nego isključivo karticama, koje, naravno, nisu imali – jer su djeca.

To nam je dojavio jedan učitelj, zamolivši da ostane anoniman, a taj detalj s izleta pamti kao apsurdan.

Dislocirani objekti

“Radim kao učitelj i ovih sam dana bio u svojstvu nastavničke pratnje s učenicima na Plitvičkim jezerima. U ugostiteljskim objektima Plitvičkih jezera u kojima smo bili može se plaćati samo karticama, a ne gotovim novcem. Rekao sam na blagajni da je službeno sredstvo plaćanja gotov novac, euri, a ne kartice te kako tako nešto nije po zakonu. No zaludu, kavu sam morao platiti karticom. Pitam se kakvo je to poslovanje kad maloljetni učenici, čitavi autobusi, ne mogu popiti sok i kupiti grickalice jer nemaju kartice. Meni je to izvan svake pameti i ekonomske logike”, požalio se učitelj.

Kako je naveo, gotovina im je bila odbijena u dva objekta – Bistro kupalište Plitvička jezera te Bistro Kozjačka Plitvička jezera, a upravnik parka Tomislav Kovačević potvrdio je kako tamo zaista ne primaju gotovinu, kao ni u Bistrou Labudovac.

“Tamo smo ukinuli gotovinu u vrijeme korone, kad je bila preporuka da se što je moguće više plaća karticama, a tako smo onda ostavili i za kasnije. Plitvička jezera imaju ukupno 29 šankova i jedino na ta tri nije dozvoljeno plaćanje gotovinom, ponajviše zbog sigurnosnih razloga, jer je riječ o dislociranim objektima, u kojima nam je problem imati puno gotovine u kasi”, rekao je Kovačević te dodao kako se zbog toga Upravi parka puno više žale konobari, koji teže dolaze do napojnice, nego gosti.

Poneki prigovor

“Imali smo tu i tamo prigovor i vjerujem da može biti nezgodno za učeničke ture. No, na ulazu u park to je jasno dano do znanja te smatramo da zaista ima dovoljno šankova na kojima je moguće platiti i karticom i gotovinom”, kaže Kovačević.

Iako su u Hrvatskoj puno češće situacije gdje ugostitelji ne primaju kartice nego obrnuto, HNB se već ranije izjasnio kako propisima nije jasno definiran način plaćanja, a Zakon o zaštiti potrošača čak omogućuje ograničenje načina plaćanja, zavisno o posebnim okolnostima slučaja, prenosi Jutarnji.hr.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare