On je objasnio da je ovaj tehnološko-dizajnerski pravac napravio veliku štetu i da je kompanija frustrirala kupce koji ne bi trebalo da budu frustrirani.
Unutrašnjost Volkswagenovih automobila je oduvek bila izvor inspiracije za druge brendove. Jednostavne i funkcionalne kontrolne funkcije, točkići i dugmad, bili su odmereno locirani i dizajnirani.
Nije bilo ekstravagancije i verovatno je zbog svega ovoga svaki proizvođač automobila sa globalnim dometom tražio sličnu formu. Zatim je 2019. došao novi Golf i umesto proverenih rešenja, dobili smo enterijer u kome dominiraju kontrole osetljive na dodir.
Mnogi vozači su bili zbunjeni ovim, pre svega kliznom funkcijom pojačanja zvuka audio-sistema, kao i dodirom i kliznim funkcijama regulacije temperature u kabini. Ova ideja je, očekivano, proširena na mnoge druge modele koncerna.
Međutim, u iskrenom intervjuu za Autocar, izvršni direktor Tomas Šefer priznao je da su ove komande bile greška. On je objasnio da je ovaj tehnološko-dizajnerski pravac napravio veliku štetu i da je kompanija frustrirala kupce koji ne bi trebalo da budu frustrirani.
Srećom, rešenje je na putu jer će se nemački brend osloboditi klizača za kontrolu klime i zbunjujućih funkcija na volanu. Prvi model koji dolazi sa novom/starom arhitekturom dugmadi je sledeća generacija Tiguana (na fotografiji).
Ipak, uz klasičnu dugmad, koja su vidljiva na volanu, tu je i veliki ekran od 15 inča. Jer ne može bez toga.