Podaci iz Švajcarske su u početku ukazivali na težinu od 335 kilograma, uključujući težinu vozača od 75 kilograma i dodatnu opremu. Međutim, detaljnije ispitivanje sugerisalo je da bi stvarna težina motocikla bila oko 250 kilograma, samo nešto teže od prethodnog R 1250 GS.
Novi podaci o homologaciji iz Australije sada su pružili dodatni uvid u težinu R 1300 GS. Australijski dokumenti navode da neto masa, isključujući vozača i dodatnu opremu, iznosi 237 kilograma.
Na osnovu ovih informacija, razumno je pretpostaviti da BMW cilja težinu praznog vozila od 237 kilograma za novi R 1300 GS. To bi ga učinilo 12 kilograma lakšim od svog prethodnika, R 1250 GS, koji ima masu praznog vozila od 249 kilograma. Štaviše, R 1300 GS bi takođe bio 7 kilograma lakši od F 850 GS Adventure, iako veći rezervoar za gorivo F 850 GSA značajno doprinosi njegovoj ukupnoj masi.
Očekivano smanjenje težine kod modela R 1300 GS sugeriše da se BMV fokusirao na poboljšanje performansi i agilnosti, ciljajući na motocikliste avanturiste koji traže lakšu i okretniju vožnju. Entuzijasti sa nestrpljenjem očekuju zvaničnu najavu novog R 1300 GS za, za koji se očekuje da će impresionirati svojim odnosom snage i težine i inovativnim karakteristikama.
Motomagazin.rs