12. Juna 2023.

Stigao je novi Kawasaki Eliminator 450

Sa fokusom na prijatnost za vozače, ova mašina kombinuje performanse, udobnost i retro stil koji podseća na Kawasakijeve snažne kruzere iz osamdesetih.

U srcu Eliminatora leži potpuno novi paralelni tvin agregat od 451 kubika, izveden iz renomirane Ninja serije. Da bi poboljšao obrtni moment na niskom nivou, Kawasaki je povećao hod za 6,8 mm, što je rezultiralo ukupnim povećanjem zapremine od 52 kubika.

Motor ima isti airbox od 5,8 litara, kakav se nalazi na jedinici od 400 kubika. Ne bi bilo iznenađujuće videti da se ova unapređena pogonska jedinica u budućnosti nalazi u drugim Kawasaki modelima, iako će neka tržišta, poput Japana, nastaviti da koriste motor od 399 kubika.

Dizajniran za lakoću i agilnost, Eliminator se može pohvaliti laganom šasijom sa uspravnim položajem za vožnju i visinom sedišta od 734 mm. Trelis ram, razvijen korišćenjem napredne dinamičke analize krutosti, doprinosi i ukupnom smanjenju težine i niskoj visini sedišta.



Pored toga, zadnja viljuška pričvršćena direktno na motor preko aluminijumske ploče za montiranje zakretne ruke, obezbeđuje poboljšanu torzionu krutost bez potrebe za dodatnim učvršćivanjem.

Opremljen s felnama od 18/16 inča, Eliminator koristi 130/70-18 prednji i 150/80-16 zadnji pneumatik. Snagu kočenja obezbeđuje jedan rotor od 310 mm s čeljustima s dva klipa na prednjoj strani, upotpunjen zadnjim diskom od 220 mm koji takođe drže dva klipa.

Važno je napomenuti da će ABS biti dostupan samo na odabranim modelima Eliminatora.

U eri povezivanja, Eliminator donosi tehnologiju sa Bluetooth funkcijom integrisanom u instrument tablu. Vozači mogu da koriste aplikaciju Kawasaki Rideology za pristup informacijama o vozilu, evidenciju svojih vožnji, primanje obaveštenja na mobilnom telefonu i prilagođavanje različitih podešavanja motocikla.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare