Jeep je pokreuo istragu zbog ovakve mogućnosti prošlog februara, nakon što je primio izvještaje o potencijalnom gubitku upravljanja.
Istraga je otkrila petnaest slučajeva koji se odnose na probleme sa upravljačkom kolumnom, ali je takođe primetila i brojne reklamacije u kojima su kupci detaljno zabilježili sve i popunili izvještaje vezane za probleme sa kojima su se susretali. Međutim, ne postoje bilo kakve informacije o incidentima, povredama ili smrtnim slučajevima izazvanim ovim ozbiljnim problemom.
Sa druge strane, istraživanje je ipak otkrilo da su pojedini modeli ostali na putu, sa potvrdom kompanije da je do toga možda došlo zbog nepravilnog sastavljanja upravljačkog segmenta u novootvorenom pogonu detroitskog kompleksa, što rezultira pogrešnom ugradnjom međuvratila, piše Autoexclusive.rs.
U svojoj analizi, Jeep je otkrio da je nepravilno postavljeno međuvratilo u opasnosti da se otkači od U spojeva, potencijalno dovodeći do gubitka upravljanja. Očigledno, ovo je veoma loša vijest za sve pogođene vozače i bez ikakve sumnje može dovesti do teških nezgoda. Svim kupcima Jeep je naglasio da mu se obrate ukoliko primete bilo šta u upravljačkoj kolumni – buku, škripu, potrese, cimanja ili klimanja tokom skretanja.
Prema navodima kompanije, ovaj ozbiljan problem potencijalno obuhvata 35.401 Jeep Grand Cherokee L vozilo kreirano između 27. jaunara 2021. i 4. aprila 2023. godine, zajedno sa 53.965 Grand Cherokee jedinica koje su izašle iz fabrike između 19. oktobra 2021. i 4. aprila ove godine.
Kako bi riješio ovaj problem, Jeep će sprovesti veliku akciju povlačenja svih vozila na koja ona utiče, kako bi svojom daljom inspekcijom zaključila da li je potrebna zamjena defektnog dijela ili ne, sa kompanijom koja će krenuti da obaveštava svoje kupce od sedmog jula ove godine.
(Telegraf)