BYD razmatra tri zapadnoevropske zemlje kao moguće lokacije za novu fabriku automobila.
Kineski proizvođač razgovara sa francuskom vladom o izgradnji fabrike u toj zemlji, preneo je francuski list Les Echos. Ali Nemačka i Španija su druge potencijalne lokacije, prema izveštajima kineskih medija.
Velika Britanija nije kandidat zbog Bregzita.
Izvršna potpredsednica BYD-a, Stela Li, rekla je za Blumberg u februaru da ovaj proizvođač automobila želi da pravi automobile u Evropi i da sprovodi studije izvodljivosti.
Verovatnije je da će BYD izgraditi sopstvenu fabriku nego da će preuzeti neki pogon koji zatvara veliki proizvođač automobila, kao što je recimo Fordova fabrika u Sarluisu u Nemačkoj.
Kompanija planira da odredi lokaciju za fabriku do kraja godine i planira da počne proizvodnju 2025. godine.
BYD je započeo svoju ekspanziju u Evropi prošle godine sa tri električna modela: kompaktnim krosoverom Atto 3, velikim SUV-om Tang i velikom limuzinom Han.
Mali hečbek Dolphin stiže u evropske salone sledećeg meseca, a Seal limuzina će se u Evropi naći u prodaji u septembru.
BYD-ova evropska tržišta sada uključuju Nemačku, Francusku, Veliku Britaniju, Španiju i skandinavske zemlje, a u planu je dalje širenje poslovanja.
Kompanija ima fabriku električnih autobusa u Mađarskoj, koja je otvorena 2016. godine.