24. Maja 2023.

Ovo će naljutiti svakoga: Kako ne treba da se ponašate u hotelu?

Davanje napojnica pokazuje zahvalnost za sjajnu uslugu. Što duže ostanete, trebalo biste da date veću napojnicu, a davanje jedne, “zajedničke” napojnice na kraju boravka sasvim je u redu.

Ako se ikad otkrije pravi karakter osobe, onda je to tokom putovanja. Istraživanje novog mesta – iako zabavno i uzbudljivo, takođe može i potencirati loše ponašanje. Bez obzira na to koliko ste pod stresom (ili opušteni), nema izgvora da bacite u vetar manire i pristojnost.

Ovo pravilo vredi za celo vaše putovanje, od ponašanja na aerodromu do boravka u hotelu. Kao hotelski gost dolazite u kontakt s onima koji rade na tome da vaš boravak bude što udobniji i opušteniji – hotelskim osobljem. I dok većina ljudi shvata važnost pravilnog ponašanja u ovakvom okruženju, neki to ne mogu shvatiti. E, pa, nemojte biti među njima…

Nestrpljivi gost

Možda je najjednostavnije pravilo koje treba slediti “budite strpljivi s osobljem na recepciji”. Možda ste u žurbi, ali nervoza vam neće pomoći da bilo gde stignete ili učinite nešto brže. Ponekad ljudi misle da osoblje ima čarobni štapić, ali trebali bi znati da što su ljubazniji i pristojniji prema osoblju, to će osoblje radije izaći u susret i pomoći.

Nezahvalni gost

Ako putujete u zemlju u kojoj je napojnica uobičajena, proverite imate li gotovinu pri ruci pre dolaska u hotel. Davanje napojnica pokazuje zahvalnost za sjajnu uslugu. Što duže ostanete, trebali biste dati veću napojnicu, a davanje jedne, “zajedničke” napojnice na kraju boravka sasvim je u redu.

Neuredni gost

Ostavljanje sobe u užasnom stanju nakon odjave jednostavan je način da iznervirate one koji rade u hotelu. Barem malo pospremite pre nego što odete. Ako ste naručili poslugu u sobu, izbegavajte da ostavljate pešire razbacane po kupatilu.

Nepristojno odeveni gost

Postoji vreme i mesto za nošenje ogrtača ili kupaćeg kostima. Verovatno ste ipak na odmoru, ali predvorje hotela nije na tom popisu. Hodanje po zajedničkim prostorima, poput lepog hotelskog predvorja ili restorana, zahteva i pristojno oblačenje. Ako znate da ćete se kupati ili provoditi vreme u wellnessu, uzmite nešto čime se možete ogrnuti kad krenete prema zajedničkim prostorijama.

Gost kradljivac

Konačno, ako ne želite biti bezobrazni hotelski gost, ne uzimajte ono što nije vaše. Krađa ogrtača, peškira ili posuda za so i biber u restoranu ponašanje je koje nikako nije u redu. Ne biste nešto ukrali dok ste u domu prijatelja ili člana porodice, stoga nemojte to činiti niti u hotelu.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare