Obe kompanije potpisale su sporazum u januaru 2020. na osnovu deljenja istraživanja o pogonima na gorivne ćelije za teške kamione. Kompanije reklamiraju još neotkriveni kamion kao alternativu sa „nultom“ emisijom koja nudi veliki kapacitet nosivosti i velike udaljenosti između (brzih) stanica za punjenje gorivom.
Honda Motor Company i Isuzu Motors Limited planiraju da počnu testiranje prototipa svojih predstojećih kamiona na javnim putevima do kraja marta naredne godine. Isuzu neće biti prva kompanija koja je izbacila kamion na vodonik, a Hyundai se sprema da isproba svoj teški kamion Xcient sa vodoničnim gorivnim ćelijama u Australiji. Isuzuov kamion se trenutno testira u Švajcarskoj i Kaliforniji.
Vredi napomenuti da vlade duž istočne obale Australije sarađuju na stvaranju „obnovljivog“ superautoputa za punjenje vodonikom za podršku kamionima sa gorivnim ćelijama.
AutoRepublika