To bio je projekat koji je bio vezan za Daciju, ali koji je na kraju bio jeftina opcija za zemlje Južne Amerike i Rusije, uglavnom.
Međutim, atraktivan dizajn kupeolikog SUV-a natjerao je “Reno” da još jednom razmisli o svojim namjerama, pa su odlučili da ovaj model dodaju u svoj porfolio u Evropi i Južnoj Koreji sa značajnom unutrašnjom razlikom.
Dok je Arkana namijenjena ovim posebnim zemljama bila zasnovana na Renaultovoj starijoj platformi B0 (platforma modela Clio 2), koju je uglavnom koristila Dacia, brend sa znakom dijamanta se opredijelio za moderniju CMF-B za Evropu i Južnu Koreju, uz dinamičniji karakter, istovremeno.
To je učinjeno iz razloga da bi Arkana mogla da ponudi sve od naprednijih asistenata u vožnji do elektrifikovanih verzija.
Međutim, konsultovani izvori ističu da je francuski proizvođač odlučio da u ne tako dalekoj budućnosti odustane od Arkane, uprkos činjenici da se smatra komercijalnim uspjehom. Renault ima razloga da ukine ovaj model uprkos činjenici da su prodajne brojke odlične.
Dokaz za to je da je Arkana započela svoj put na Starom kontinentu početkom prošle 2021. godine, i za 11 mjeseci je se prodala u 40.847 primjeraka, a ni prošle, 2022. godine, ovaj SUV nije prošao loše, sa 72.572 prodate jedinice, prema podacima o prodaji Carsalesa i JATO-a, što je sumarno skoro 113.500 jedinica za dvije godine.
Francuska firma se suočava sa novim standardom Euro 7 sa veoma širokom ponudom, što znači da mora da sve te modele da prilagodi za kratko vrijeme, dok nastavlja da lansira nova električna vozila koja mogu predstavljati problem zbog kanibalizacije. Jasan primjer je sama Arkana i novi Scenic koji je u razvoju, i već zna ko će biti žrtva, a šta će francuska firma izbjeći po svaku cijenu.
Plan je da Arkana nestane iz Evrope 2025. godine, prenosi b92.