Međutim, Electrogenics se razlikuje od drugih po tome što nudi “plug and play” pogon koji je u potpunosti reverzibilan, što znači da vlasnici mogu ponovo ugraditi fabrički 6-cilindrični motor ako to požele.
Automobil na fotografijama je prvi koji ima E62 paket konverzije. Motor od 160 kW s vodenim hlađenjem razvija 215 KS i 312 Nm obrtnog momenta, a ova snaga se prenosi na stražnje točkove putem jednostepenog mjenjača. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je manje od 5 sekundi.
Oni koji žele bolje performanse mogu odabrati paket E62, gdje 240 kW motor isporučuje 320 KS i dodatnih 109 Nm obrtnog momenta, što pozitivno utječe na ubrzanje tako da automobil do “stotke” stiže za oko 4 sekunde.
Električni automobili imaju sjajno ubrzanje, ali momentum brzo nestaje na vrhuncu. Međutim, u Electrogenicsu tvrde da njihov 911 nema taj problem, nego da ima “neumoljivo, nemilosrdno ubrzanje” čak i nakon što dostigne brzinu od 160 km/h.
Bez obzira na odabranu opciju, Porsche 911 dolazi sa baterijom kapaciteta 62 kWh koja je postavljena nisko u automobilu kako bi se osiguralo nisko težište. Baterije se postavljaju naprijed i u motornom prostoru, a iz kompanije tvrde da je raspodjela težine superiornija u odnosu na standardni automobil. Električni sistem je težak nešto manje od 100 kg, a omogućava domet do 322 km.
Iako je pogon moderan, Electrogenics nije “petljao” s legendarnim dizajnom, karoserija je lakirana u Irish zelenu boju i izgleda kao da se radi o legendarnom modelu 2.7 RS, ali je zapravo riječ o G-Body modelu iz 1985. godine koji je “vraćen u prošlost” kako bi izgledao kao stariji model. Unutrašnjost ima originalne instrumente, koji su modifikovani kako bi prikazivali i domet te informaciju o brzini punjenja baterije.
Kožne presvlake se dobro slažu sa zelenom bojom karoserije, a uočljivo je da nedostaje ručica mjenjača koju je zamijenio mali kontrolni panel.
Suosnivač kompanije Steve Drummond tvrdi da je interes za električne klasične automobile ogroman, a u ponudi su paketi za G-Body i 964 generaciju modela 911.