Za razliku od svog viralnog rivala Microsoftovog ChatGPT-a, ovaj chatbot može pristupiti ažuriranim informacijama s interneta i ima opciju “Google it” koji pristupa pretraživanju, navodi BBC.
Također provjerava svoje izvore za činjenice, kao što je Wikipedia.
Međutim, Google je upozorio da će Bard imati “ograničenja” i rekao da bi mogao dijeliti dezinformacije i pristranost u prikazivanju.
To je zato što “uči” iz informacija iz stvarnog svijeta, u kojem trenutno postoje te predrasude – što znači da je moguće da se u njegovim odgovorima pojave stereotipi i lažne informacije.
AI chatbotovi programirani su za odgovaranje na pitanja na mreži korištenjem prirodnog, ljudskog jezika.
Oni mogu napisati bilo šta, od govora i marketinškog teksta do kompjuterskog koda i studentskih eseja.
Kad je ChatGPT pokrenut u novembru 2022., imao je više od milion korisnika u roku od sedam dana, rekao je OpenAI, kompanija koja stoji iza njega.
Microsoft je u njega uložio milijarde dolara, prošlog mjeseca ugradivši proizvod u svoj pretraživač Bing.
Također je otkrio planove za uvođenje verzije ove tehnologije u svoje uredske aplikacije uključujući Word, Excel i Powerpoint.
Google je bio sporiji i oprezniji u ovoj utrci generativne umjetne inteligencije sa svojom verzijom, Bard, koja je za početak lansirana u SAD-u i Velikoj Britaniji. Korisnici će se morati registrovati kako bi ga isprobali.
Google opisuje Bard kao eksperiment koji omogućuje saradnju s generativnom umjetnom inteligencijom, tehnologijom koja se oslanja na podatke iz prošlosti kako bi kreirala novi sadržaj.