Reč je, naravno, o limuzini Giulia i SUV modelu Stelvio, koji su pretrpeli još jedan redizajn. Kao što je poznato, mehanička osnova je i dalje ista, a samim tim i jedna od najboljih na tržištu.
Zato su Italijani uradili ono što najbolje rade, a to je da lepo učine još lepšim i privlačnijim. Restilizovani modeli su predstavljeni još u oktobru prošle godine, ali tek sada ih možemo videti u pristupačnijem izdanju Veloce.
Prvi i gotovo jedini znak prepoznavanja su nova grafika svetala, sada u punom LED Matrix izdanju.
Dizajn usisnika je takođe nov, a tu su i tradicionalne felne, prečnika 19 inča na modelu Giulia i za broj veće na Stelviu.
Unutra, budući korisnici mogu očekivati novi digitalni kokpit sa novim multimedijalnim sistemom.
Oprema je bogatija, posebno kada je reč o sistemima asistencije.
Asortiman uključuje nivoe Super, Sprint, Ti, Veloce i, naravno Competizione, na vrhu sve do dolaska Quadrifoglio verzije.
Opcije motora su 2.2 turbo-dizel sa 160 KS i pogonom na zadnje točkove, ili 210 KS u verziji sa Q4 pogonom, dok 2.0 turbo-benzinac proizvodi 280 KS i dolazi isključivo sa Q4 pogonom na sva 4 točka.
Sve verzije dolaze u kombinaciji sa ZF osmostepenim automatskim menjačem.
Poznate su i cene za italijansko tržište. Giulia startuje od 47.050 evra, a Stelvio od 53.150 evra.