27. Februara 2023.

“Nevera je smeće koje ne može da skreće? Neka to kažu oni koji su je vozili”

Rimac je hejterima koji pišu da je “Nevera đubre koje ne može da skrene, samo ide pravo, i da je to g…. sastavljeno od kineskih delova” poručio da su za donošenje zaključka o tom automobilu merodavni međunarodni novinari koji su Neveru vozili.

“Možda mislite da znate koliko je automobil kompleksan proizvod. Ali verujte mi, neko ko nije učestvovao u razvoju automobila ne može ni približno da razume složenost takvog proizvoda, razvoj i proizvodni proces koji stoji iza njega”, napisao je na početku objave.

Ultimativni test Nevere

“Već sam pisao o tome kako je test Krisa Harisa bio krajnji test Nevere za mene. Mislim da se može reći da je Kris bio apsolutno oduševljen Neverom. Stiv Satklif (EVO Magazin) je još jedan tvrdokorni automobilski novinar, rekao bih rame uz rame sa Krisom, koji je bukvalno sve vozio”, napisao je on.

“Čovek koji je fokusiran na dinamiku vožnje i vozačko iskustvo. Obično su to ljudi koji prevrću očima na pomen električnih automobila. Koliko je čak i takav čovek ‘zaluđen’ Neverom možete videti na snimku”, dodao je on.

Poruka hejterima

“Često vidim kako naši dragi sugrađani i ‘saobraćajni stručnjaci’ pišu da je Nevera đubre koje ne može da skreće, već sa ‘ide samo pravo’, g…. sastavljeno od kineskih delova (a u stvari, bukvalno u sebi nema nijednu komponentu iz Kine koja je veća od otpornika)”, objasnio je on.

“Mislim da su Kris Haris, Stiv Satklif i desetine drugih međunarodnih novinara, koji su zapravo vozili automobil (a ne samo videli na ekranu), u boljoj poziciji da izvuku takve zaključke. Znam, znam, kada je tako dobar, zašto ne postavite vreme na Nirburgringu’? Hoćemo, ne brinite, hoćemo”, dodao je on.

Rimac je još jednom naglasio koliki je uspeh Nevera postigla: “Gledajući ovaj video sa Paga, sa Bugattijem i Neverom, reakciju štampe i sve što nas je dovelo do toga – mogu da kažem da smo dosta daleko stigli, iako smatramo da smo tek na početku puta”.

Lokalni proizvod

Rimac je istakao da je Nevera proizvedena u Hrvatskoj:

“Razvijena je u poslednjih 5-6 godina u Svetoj Nedelji. Dok smo danas veoma internacionalni i raspolažemo velikim resursima, stvari su izgledale sasvim drugačije na početku razvoja automobila. Većina ljudi koji su radili na Neveri bili su lokalni momci i devojke, bez iskustva u automobilskoj industriji, radeći u veoma mladoj kompaniji sa promilom resursima konkurencije.”

“Tada smo imali oko 200 zaposlenih, a danas ih imamo 10 puta više. U ovim okolnostima, stvorili smo apsolutni standard što se tiče električnih sportskih automobila i njihovih tehnologija. Kako reče Stiv – imate osećaj da je ovaj proizvod napravila kompanija koja postoji već 100 godina, a ne kompanija iz Hrvatske koja postoji jedva više od decenije. Malo je reći da sam ponosan na taj tim. A tek smo počeli…”

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare