25. Februara 2023.

Novi problem: Električni kamioni su preteški za mnoge mostove

Evropski parlament je nedavno odlučio da u Evropskoj uniji postepeno ukine motore sa unutrašnjim sagorevanjem, što znači da nemački proizvođači automobila moraju brzo da krenu u promene, piše Revijahak.

Novac za tranziciju im ne nedostaje, jer proizvođači automobila u poslednje vreme beleže rekordne profite. Hildegard Miler, predsednica Udruženja nemačke automobilske industrije (VDA), u novom intervjuu za nemački morgenpost.de, međutim, izrazila je zabrinutost za svoju industriju.

“Potrebna su nam praktična rešenja. Oko 10 odsto auto-puteva su gradilišta, a potrebno je popraviti oko 4.000 mostova. Zbog toga imamo sveobuhvatnu potrebu da obnovimo železničku i putnu infrastrukturu”, rekla je Miler.

Zašto je potrebno popravljati mostove? Baterije električnih kamiona su izuzetno teške. Zbog ovoga Ministarstvo saobraćaja trenutno ne može da izda saobraćajnu dozvolu za veći broj kamiona težih od 44 tone.

Naravno, kada je ovakva situacija sa infrastrukturom u Nemačkoj, možemo da se zapitamo kako je u ostatku Evrope.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare