Varijanta sa jednim motorom ima novi agregat koji proizvodi 295KS i 490Nm obrtnog momenta, što je značajno povećanje od 67KS i 158Nm. U kombinaciji sa ovom dodatnom snagom, motor je premešten na zadnju osovinu, što znači da je osnovni Polestar 2 sada ima pogon na zadnjim točkovima. Ovo pomaže novoj varijanti sa jednim motorom da dostigne brzinu od 100 km/h za 1,2 sekunde brže od prethodnog modela – za 6,2 sekunde.
Dvomotorni Polestar 2s je dobio nove e-motore na obe osovine, koji sada proizvode ukupno 416KS i 740Nm, a to povećanje od 14KS i 80Nm, što skraćuje vreme ubrzanja od 0-100 km/h za 0,2 sekunde na 4,5 sekundi. Akcenat pri isporuci snage je na zadnjm točkovima u sportskim režimima vožnje. Pogonski sklop ima mogućnost da fizički odvoji prednji motor tokom krstarenja.
Opcioni paket za performanse se zasniva na modelu sa dva motora, koji dobija više snage – ukupno 470KS – i dodatno skraćuje sprint od 0-100 km/h, na 4,2 sekunde.
U ponudi su i dalje dve dostupne baterije, za dugi i kratkoi domet – koje su doživele nadogradnje i hardvera i softvera. Kapacitet baterije za početni model sa jednim motorom je 69kWh, što mu pomaže da postigne WLTP domet od 515km. Modeli sa jednim motorom dugog dometa sa novom baterijom od 82KWh postižu do 632km, a varijante sa dva motora sada su na 590km. Brzine punjenja su takođe poboljšane – od 135kW i 205kW.
Kao i ranije, automobili uz Performance paket dobijaju zlatne detalje oko Brembo kočnica sa četiri klipa i ručno podesivih Ohlins amortizera. Minimalistički dizajn kabine uglavnom nije menjan.
Izvor: Nacionalnaklasa