“Ne smeta mi ako neko ukloni treptaj tokom montaže. Ali ranije, tokom ranih dvehiljaditih ili možda devedesetih, jednom je moje pojavljivanje bilo izmenjeno. Dodali su suzu mom licu, i bio sam u fazonu: ‘A!?’ To je kao da nisam čak ni trebao biti tamo”, rekao je Rivs u intervjuu časopisu Vajerd (Wired).
Upitan šta misli o “dipfejk” manipulacijama, Rivs je da je ta pojava frustrirajuća i zastrašujuća, kao i da će biti zanimljivo videti kako će se ljudi izboriti sa novim tehnologijama, čiji se kulturološki i društveni uticaj već vidi. Primetivši da “tehnologije nalaze mesta u našem obrazovanju, medicini, politici, kako ratujemo i kako radimo”, Rivs je dodao i da ljudi već odrastaju sa oruđima poput veštačke inteligencije.
“Već slušamo muziku koju je veštačka inteligencija stvorila u stilu Nirvane, postoji NFT digitalna umetnost. To je kul, kao, gle šta ove slatke mašine mogu! Ali iza svega toga postoji korporatokratija koja nastoji kontrolisati te stvari. Kulturološki, društveno bićemo suočeni sa vrednošću stvarnog ili bezvrednošću”, naveo je Rivs.
Upitan da li treba brinuti da će veštačka inteligencija otimati ljudima poslove, Rivs je primetio da oni koji plaćaju za umetnost najradije to ne bi činili i “aktivno traže put da te zaobiđu, jer su umetnici zeznuti”. Govoreći o programu veštačke inteligencije Čet Dži Pi Ti (ChatGPT ), koji na zahtev korisnika može napisati gotov scenario spajajući ranije ideje, Rivs je primetio do “to rade i umetnici”. “Uzimamo naše uticaje i spajamo ih. Ali kakva namera stoji iza tog spajanja”, upitao je Rivs.