Deklarisano ubrzanje od 0-100km/h je samo 2,5 sekunde, što ovu Corvettu čini najbržom serijskom verzijom ikada. Sprint do 400m traje 10,5 sekundi, a u tom trenutku brzina je 209km/h.
Električni motor od 160KS i 165Nm prenosi snagu na prednju osovinu, a napaja se iz baterije kapaciteta 1,9kWh. U stelt modu, hibridna Corvetta može da se kreće bez korištenja V8 motora brzinom do 72km/h. Chevrolet preporučuje ovaj režim za tihi izlazak iz garaže bez uznemiravanja suseda.
V8 motor već je poznat iz modela Stingray i proizvodi 500KS. E-Ray ima i novi litijum-jonski akumulator pod naponom od 12V koji napaja stop-start sistem za SUS motor.
Pored novog pogona, Corvette E-Ray je dobila magnetnu kontrolu ogibljenja u standardnom paketu, kao i Brembo karbon-keramičke kočnice. Na felnama prečnika 20 inča napred i 21 inč nazad su Michelin Pilot Sport pneumetici za sva godišnja doba, a opciono se mogu dobiti letnji pneumatici Michelin Pilot Sport 4S.
E-Ray je širi od standardnog Stingray za 9,14cm, ima drugačiju prednju masku i naglašene horizontalne elemente. Zadnji kraj je dobio nove otvore u braniku.
Kupci će moći da biraju između 14 boja karoserije, uključujući nove nijanse plave i sive. Karbonski amblemi su standardni, a u ponudi je i karbonski paket za još neke elemente na karoseriji i četiri dizajna felni. Ekskluzivna boja za ovaj model je električna plava.
Sve Corvette za sledeću sezonu imaju unapređenu tehnologiju koja pomaže vozaču. Sistem za vožnju unutar saobraćajne trake sada je pojačan upozorenjem na saonbraćaj pri polasku, upozorenjem na čeoni sudar i automatskim kočenjem.
Prodaja počinje kasnije ove godine, a početna cena u Americi je 104.295 dolara za kupe i 111.295 dolara za kabriolet. Na ovu cenu se dodaju troškovi isporuke.
Izvor: Nacionalnaklasa