Inicijativa “Hello Hong Kong” predstavljena je u četvrtak, ali je na njoj radi više od dvije godine. Karte će biti raspoređene među tri gradske aviokompanije — avioprevoznik Cathay Pacific, HK Express i Hongkong Airlines. Ukupno 500.000 karata koštalo je grad oko 254,8 miliona dolara.
Kako funkcioniše nagradna igra
Putnici koji žele putovati u Hong Kong mogu posjetiti splash stranicu World of Winners od 1. marta da unesu svoja imena u lutriju avio karata. Ulaznice će biti podijeljene u tri talasa: od 1. marta građanima širom jugoistočne Azije, od 1. aprila ljudima koji žive u kontinentalnoj Kini i od 1. maja stanovnicima ostatka svijeta.
Pored obećanja besplatnih avio karata za znatiželjne putnike, Turistička zajednica Hong Konga će dati milion vaučera za potrošnju za istraživanje na terenu. Ovi se žetoni mogu potrošiti na piće, jelo, prevoz – u osnovi, bilo koju aktivnost putovanja.
Oni koji su ranije bili u Hong Kongu naći će drugačiji grad od onog kojeg se sjećaju. Neke omiljene lokalne atrakcije, poput plutajućeg restorana Jumbo Kingdom, trajno su zatvorene. Drugi, poput čuvenog Peak Tramvaja, su se preobrazili tokom pandemije.
Hong Kong je bio spor i oprezan u pristupu pandemiji koronavirusa. Putovanje u Hong Kong i iz njega bilo je izazovno i skupo tokom pandemije. Strogi karantin, čiji je vrhunac bio 21 dan izolacije, i zahtjevi za višestrukim PCR testovima spriječili su većinu putnika.
Ultra.ba