Prema studiji UBS-a, ChatGPT je imao 13 miliona jedinstvenih posetilaca dnevno tokom januara, što je više nego dvostruko više od broja posetilaca u decembru. ChatGPT postoji oko dva meseca, a već ima 100 miliona korisnika mesečno, zaključak je studije.
Studija, koja se poziva na podatke analitičke kompanije Similarweb, pozicionira ChatGPT u odnosu na druge aplikacije sa brzim rastom, kao što su TikTok i Instagram. Poređenja radi, bilo je potrebno devet meseci da TikTok dostine 100 miliouna aktivnih korisnika mesečno, dok je Instagramu za to bilo potrebno dvie i po godine.
“Tokom 20 godina praćenja internet prostora ne možemo da se setimo bržeg rasta među potrošačkim internet aplikacijama”, napisali su analitičari UBS-a u studiji.
Privukao pažnju Microsofta i Googlea
Izveštaje stiže samo dan nakon što je OpenAI lansirao ChatGPT Plus, koji je plaćena verzija chatbota. Košta 20 dolara mesečno, a korisnicima nudi pristup ChatGPT-ju tokom perioda najveće upotrebe, brže vreme odgovora i prioritetan pristup novim funkcijama.
ChatGPT je postao veoma popularan gotovo odmah nakon lansiranja, a korisnici su ga upotrebljavali za široku paletu zadataka, od pisanja pesama, preko varanja u esejima na fakultetu, do toga da bot piše kod za malware.
Microsoft, koji je već bio investitor u OpenAI, nedavno je uložio dodatnih 10 milijardi dolara u kompaniju, a navodno radi na integraciji ChatGPT-ja u neke od svojih usluga, uključujući Bing. ChatGPT je također privukao pažnju komapanije Google, za koju se tvrdi da razvija nekoliko sopstvenih AI alatki za javnost.
B92.