Nova pravila se odnose na redovno prijavljivanje na vaš Netflix nalog iz vašeg doma. Ukratko, korisnici će se morati da se prijave na svoj uređaj sa svoje kućne Wi-Fi mreže jednom svaki 31 dan. Ako korisnici to ne učine, njihov Netflix nalog bi mogao da bude blokiran.
“Iako naši uslovi korišćenja ograničavaju upotrebue Netflixa na domaćinstvo, prepoznajemo da je ovo promena za članove koji dijele svoj nalog šire. Budući da uvodimo plaćeno deljenje, članovi u mnogim zemljama takođe će imati opciju dodatnog plaćanja ako žele da dele Netflix s ljudima s kojima ne žive”, rekli su iz Netflixa.
Nakon što je Netflix objavio nova pravila za deljenje lozinki, brojni korisnici na društvenim mrežama su negativno reagovali na promene, a mnogi su se pitali kako će to tačno funkcionisati i šta bi to moglo da znači za njihovu pretplatu.
Pravila su uklonjena istog dana
Vest da će Netflix blokirati uređaje “bez potpunog objašnjenja” i pitanje šta bi to značilo za ljude koji putuju na posao, studente na koji ne žive s roditeljima ili one s više domova, “korisnici nisu dobro prihvatili”, piše The Streamable.
Međutim, pravila su uklonjena s veb stranice u sredu 1. februara, što je dovelo do najnovije zavrzlame. Glasnogovornik Netflixa potvrdio je da su ta pravila trenutno na snazi, ali još ne za sve zemlje.
“Juče, tokom kraćeg perioda, članak centra za pomoć koji sadrži informacije koje se odnose samo na Čile, Kostariku i Peru objavljen je i u drugim zemljama. Od tada smo ga ažurirali”, istakao je za The Streamable i dodao da ako i kada Netflix napravi značajnu promenu u svojoj usluzi, neće je uvesti bez prethodnog saoštavanja svih detalja svojim korisnicima.