Vjerovali ili ne, jedna boja košta čak 110.000 evra.
O čemu se radi?
Trenutni Porsche 911 GT3 RS, s osnovnom cijenom od 248.157 evra, nije već dovoljno skup, neki ljubitelji sportskih automobila misle: Zašto ne napraviti korak dalje? Upravo se to događa sa posebnom završnom obradom boje iz Porscheovog programa specijalnih narudžbi, koja sama po sebi košta čak 110.000 evra.
Osnova: GT3 RS
Osnova ovog upečatljivog primjerka je Porsche 911 GT3 RS iz trenutne serije 992. Čak i u svom standardnom obliku, on je pravi automobil koji privlači pažnju – prvenstveno zbog svog masivnog zadnjeg krila, koje se prvi put proteže iznad krova i generira ogroman potisnik.
Ali najsportskiji model iz Zuffenhausena takođe ima mnogo toga za ponuditi ispod lima: Opremljen je 4,0-litarskim šestocilindričnim bokser motorom koji pokreće zadnje kotače i isporučuje 525 KS. Njegova maksimalna brzina je 296 km/h.
Magična Magenta Chromaflair
Prema Instagramu, GT3 RS, koji svjetluca dijelom ružičasto, a dijelom narančasto, pripada brokeru i veletrgovcu specijalnih vozila Allenu Huangu. Izvanredni Porsche je naručen preko Porsche Centra London u Ontariju, Kanada.
Porsche 911 GT3 RS specijalni zahtjev
Jedinstvena karakteristika Chromaflair boje: Zavisno o uglu gledanja i svjetlu, vozilo svjetluca dijelom ružičasto, a dijelom narančasto.
Zvanično, boja se zove “Magična Magenta Chromaflair” i jedna je od najekskluzivnijih boja u portfoliju specijalnih zahtjeva. Boja se stvara korištenjem složenog ručnog procesa pod nazivom Chromaflair. To uključuje nanošenje pet slojeva boje, uključujući završni premaz s izuzetno finim pigmentima koji vidljivo mijenjaju boju ovisno o svjetlu i uglu gledanja, piše Auto Bild.
Specijalni Chromaflair efekat dostupan je i u drugim bojama kao što su “Urban Bamboo”, “Python Green” i “Shifting Carbon” kao dio programa specijalnih zahtjeva.
Efekat je posebno upečatljiv u kombinaciji s bijelim detaljima na kućištima retrovizora, felgama i zadnjem krilu. Čak je i ključ od automobila obojen u ružičasto kako bi se slagao. Zar ne bi bila dovoljna “običnija” boja? Možda. Međutim, jedno je sigurno: vlasnik može uživati u zaista jedinstvenom vozilu – a to definitivno vrijedi visoke premije od 110.000 evra, zaključuje Auto Bild.