Nova Toyota Hilux predstavljena je početkom nedelje, a iako zadržava većinu tehničkih osnova prethodnika, ima skroz novi dizajn.
Toyota novi dizajnerski pravac opisuje kao “Cyber Sumo”, i jasno je zašto. Novi Hilux ima oštrije linije nego ikad ranije, sa izraženim, gotovo agresivnim prednjim delom koji više podseća na veliki američki pikap nego na model srednje veličine.

Dizajn je razvijen u australijskom odseku Toyote, a šef prodaje i marketinga Šon Henli tvrdi da nema razloga za strah od hrabrog izgleda.
“Neće uopšte odbiti kupce. Veoma sam siguran u ovaj proizvod. Veoma siguran”, rekao je za australijski Drive.

“Pričate o dizajnima koji izazivaju podeljena mišljenja. Bože moj, sada ih ima na pretek među električnim vozilima. Ali, znate, vremena se menjaju. Obožavam ovaj dizajn. Mislim da će sve biti u redu”, dodao je.

Na pitanje zašto ga opisuje samo kao “u redu”, Henli je uz osmeh dodao: “Pa, obožavam ga! Šta hoćete da kažem? U redu je. Dobar je. To je to”.
Zatim je istakao da su dve najvažnije stvari za kupce pikapova pouzdanost i praktičnost.
Ovaj optimizam deli i Nik Hogios, viši menadžer dizajna Toyote Australia.
“Postoje delovi kabine koji su preuzeti iz prethodnog modela, ali verujemo da je ovaj dizajn uveo Hilux u moderno doba. Posebno prednji deo, novo prepoznatljivo lice, ali i zadnji kraj”, rekao je on.

“Automobil je veliko odstupanje od aktuelnog modela. I dalje je zasnovan na proverenim tačkama konstrukcije Hiluxa, ali verujemo da je ovo dizajn koji će naši kupci voleti dugi niz godina”, zaključio je Hogios.
B92.