U novom intervjuu za magazin Famitsu (preveo Automaton), Hideki Kamija, tvorac Bayonetta i Devil May Cry serijala, govorio je evoluciji akcionih 3D igara i o tome šta po njemu predstavlja najvažniji element ovog žanra — kako za igrače, tako i za razvojne timove.
Najpre je razgovarao o svom pristupu prilikom razvoja novih igara, rekavši da mu je oduvek bio cilj da stvori „jedinstvenu gejmplej mehaniku koju je moguće doživeti samo u toj igri“. Kao primer naveo je sisteme koje je osmislio za Bayonettu i Okami – u Bayonetti to je bio Witch Time sistem, koji usporava vreme kada igrač uspešno izbegne napad neprijatelja, dok je Okami imao Celestial Brush – mehaniku koja omogućava igračima da crtanjem direktno utiču na svet igre.
Kamija je objasnio da, kao strastveni gejmer, igračima želi da pruži jedinstveno iskustvo kroz zanimljiv gejmplej, a ne naprednu grafiku. Ipak, pohvalio je koliko su akcione 3D igre napredovale tokom poslednjih godina.
Kamija je započeo svoju karijeru 1994. godine u Capcomu, gde je radio na Resident Evil 2 (1998), Devil May Cry (2001), Viewtiful Joe (2003) i Okami (2006). U PlatinumGames studiju je kreirao Bayonetta (2009) i The Wonderful 101 (2013). U decembru 2024. oformio je nezavisni tim Clovers, gde trenutno radi na nastavku Okamija. Pored toga, izjavio je da bi voleo da napravi rimejk originalne Devil May Cry igre.
Play.co.rs