Ne zvuči kao miris koji biste željeli stalno u automobilu, a tvorci kažu da podsjeća na auto-mehaničarsku radionicu.
Finska možda nije poznata po smislu za humor, ali Kia je u toj zemlji pokrenula duhovitu novu kampanju za promociju električnih automobila. Glavni adut kampanje je “osveživač vazduha s mirisom benzina” koji se kači na retrovizor.
U objavi na društvenim mrežama navodi se da je ovaj osveživač, u obliku malog kanistera za gorivo, osmišljen da pomogne ljudima da se “lakše prebace u novu eru mobilnosti”.
“Nedostaje vam miris benzina i pumpe u eri elektrifikacije? Imamo brzo rešenje za simptome odvikavanja”, poručuje Kia.
Kompanija je zatim predstavila svoj osveživač kao način da se lakše premosti nostalgija za motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i istakla da će biti dostupan kupcima novog modela EV4.
Zanimljivo je da se radi o pravom proizvodu, jer je Kia naglasila da je u pitanju “ograničeno izdanje”.
Prema portalu Tyyliniekka, ideja potiče od finskog uvoznika automobila marke Kia, kompanije Astara Auto Finland, koja je sarađivala s umetnikom Maksom Pertulom na kreiranju ovog neobičnog mirisa.
Dobijena aroma ima bazu motornog ulja, metalne note i primesu jasmina i smole od breze.
To ne zvuči kao miris koji biste želeli stalno u automobilu, a sam Pertula ga je opisao kao miris “koji podseća na auto-mehaničarsku radionicu”.
Osveživač je deo šire kampanje koja koristi humor da promoviše električna vozila.
U okviru iste kampanje, Kia prikazuje dvoje ljudi napolju, koji izgledaju kao da su izašli na pauzu za cigaretu.
Korejski proizvođač je uz to poručio: “Dimni signali su stvar prošlosti. Testirajte novi potpuno električni EV4 i osetite prednosti vožnje bez dima za samo nekoliko minuta!”
B92.