23. Oktobra 2025.

Napravili osvježivač vazduha sa mirisom benzina – za nostalgične vozače strujaša

Ne zvuči kao miris koji biste željeli stalno u automobilu, a tvorci kažu da podsjeća na auto-mehaničarsku radionicu.

Finska možda nije poznata po smislu za humor, ali Kia je u toj zemlji pokrenula duhovitu novu kampanju za promociju električnih automobila. Glavni adut kampanje je “osveživač vazduha s mirisom benzina” koji se kači na retrovizor.

U objavi na društvenim mrežama navodi se da je ovaj osveživač, u obliku malog kanistera za gorivo, osmišljen da pomogne ljudima da se “lakše prebace u novu eru mobilnosti”.

“Nedostaje vam miris benzina i pumpe u eri elektrifikacije? Imamo brzo rešenje za simptome odvikavanja”, poručuje Kia.

Kompanija je zatim predstavila svoj osveživač kao način da se lakše premosti nostalgija za motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i istakla da će biti dostupan kupcima novog modela EV4.

Zanimljivo je da se radi o pravom proizvodu, jer je Kia naglasila da je u pitanju “ograničeno izdanje”.

Prema portalu Tyyliniekka, ideja potiče od finskog uvoznika automobila marke Kia, kompanije Astara Auto Finland, koja je sarađivala s umetnikom Maksom Pertulom na kreiranju ovog neobičnog mirisa.

Dobijena aroma ima bazu motornog ulja, metalne note i primesu jasmina i smole od breze.

To ne zvuči kao miris koji biste želeli stalno u automobilu, a sam Pertula ga je opisao kao miris “koji podseća na auto-mehaničarsku radionicu”.

Osveživač je deo šire kampanje koja koristi humor da promoviše električna vozila.

U okviru iste kampanje, Kia prikazuje dvoje ljudi napolju, koji izgledaju kao da su izašli na pauzu za cigaretu.

Korejski proizvođač je uz to poručio: “Dimni signali su stvar prošlosti. Testirajte novi potpuno električni EV4 i osetite prednosti vožnje bez dima za samo nekoliko minuta!”

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare