9 Xtreme ima četiri elektromotora ukupne snage 3020 KS, što je više nego dvostruko više od standardnog U9.
U svijetu hiperautomobila, postavljena je nova granica, ne Bugattijem ili Koenigseggom, već kineskim električnim automobilom. BYD-ov luksuzni brend YangWang upravo je oborio Bugattijev rekord za najveću brzinu koju je postigao cestovni automobil. Njihov U9 Xtreme, ekstremna verzija električnog U9, dostigao je nevjerovatnih 496,22 km/h na testnoj stazi ATP Papenburg u Njemačkoj.

Iskusni vozač Marc Basseng bio je za volanom , ulazeći u posljednju dionicu brzinom od 300 km/h, a zatim naglo ubrzavajući prema novom rekordu. Snimci kamere u automobilu pokazuju kako automobil bez napora prelazi 450 km/h i 470 km/h, prije nego što je dostigao konačnu brzinu od 496 km/h. Ubrzavanje je prestalo tek kada je počeo lagano skretati prema zaštitnoj ogradi, što sugerira da je mogao dostići 500 km/h.
Ali kao i prethodni Bugattijev rekord, i ovaj će ostati nezvaničan. Naime, ova brzina je postignuta tokom vožnje u jednom smjeru na stazi, a da bi rekord bio priznat, pravila zahtijevaju dvije vožnje u suprotnim smjerovima, nakon čega se izračunava prosjek oba pokušaja. Stoga, zvanično SSC Tuatara i dalje drži titulu najbržeg cestovnog automobila sa prosjekom od 455,3 km/h.

Tajna brutalnih performansi ovog automobila leži u njegovom pogonskom sklopu, odnosno u njegovim konjskim snagama. U9 Xtreme ima četiri elektromotora ukupne snage 3.020 KS, što je više nego dvostruko više od standardnog U9 i skoro 1.000 KS više od najsnažnijeg Rimac Nevera R. To je prvi serijski automobil sa električnom arhitekturom od 1.200 volti i baterijama gušće strukture od onih u drugim BYD modelima.

Proizvodnja će biti ograničena na samo 30 primjeraka, a cijena još nije objavljena. Ali teško je povjerovati da će BYD imati problema s pronalaženjem kupaca, s obzirom na globalnu glad za hiperautomobilima koji obaraju rekorde.
Pored ravne “staze”,
U9 Xtreme je prethodno pokazao svoju snagu na legendarnom Nürburgringu. Nordschleife je završio za 6:59.157 minuta, što ga čini najbržim serijskim električnim automobilom na toj stazi. Ovim je pobijedio Xiaomi SU7 Ultra, koji je ranije ove godine postigao vrijeme od 7:04.957, za skoro šest sekundi.
Jutranji.hr