I dalje će biti pokretan benzinskim motorom umjesto električnog pogona
Kompanija priznaje da se suočava sa “značajno sporijim rastom potražnje za ekskluzivnim električnim vozilima”.
Nakon godina u kojima su električni modeli zauzimali centralno mjesto u Porscheovim planovima , proizvođač sportskih automobila iz Zuffenhausena povlači kočnicu. U petak je potvrđeno da se lansiranje nekoliko novih električnih modela odgađa, dok se i hibridni modeli benzinski .
Najveća promjena tiče se nadolazećeg SUV-a većeg od Cayennea, modela internog kodnog naziva K1. Iako je trebao biti predstavljen kao potpuno električni model, sada će u početku biti dostupan samo u verzijama s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem i plug-in hibridnim pogonom . Verzija na baterije bi s vremenom mogla uslijediti.

Za ljubitelje postojećih modela, dobra vijest je da benzinski Panamera i Cayenne neće uskoro nestati. Porsche je u svoj dugoročni plan razvoja uključio nasljednike oba modela, osiguravajući njihovu budućnost sve do 2030-ih.
Kompanija priznaje da se suočava sa “značajno sporijim rastom potražnje za ekskluzivnim električnim vozilima”. Kao posljedica toga, cijela nova platforma za sljedeću generaciju električnih vozila, zamišljena kao zajednički projekat unutar VW grupe, bit će odgođena i redizajnirana. Ovo Porscheu štedi vrijeme, ali pokušava izbjeći skupe greške u razvoju.
Nakon godina u kojima su električni modeli zauzimali centralno mjesto u Porscheovim planovima , proizvođač sportskih automobila iz Zuffenhausena povlači kočnicu. U petak je potvrđeno da se lansiranje nekoliko novih električnih modela odgađa, dok se i hibridni modelibenzinski .
Najveća promjena tiče se nadolazećeg SUV-a većeg od Cayennea, modela internog kodnog naziva K1. Iako je trebao biti predstavljen kao potpuno električni model, sada će u početku biti dostupan samo u verzijama s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem i plug-in hibridnim pogonom . Verzija na baterije bi s vremenom mogla uslijediti.

Za ljubitelje postojećih modela, dobra vijest je da benzinski Panamera i Cayenne neće uskoro nestati. Porsche je u svoj dugoročni plan razvoja uključio nasljednike oba modela, osiguravajući njihovu budućnost sve do 2030-ih.
Kompanija priznaje da se suočava sa “značajno sporijim rastom potražnje za ekskluzivnim električnim vozilima”. Kao posljedica toga, cijela nova platforma za sljedeću generaciju električnih vozila, zamišljena kao zajednički projekat unutar VW grupe, bit će odgođena i redizajnirana. Ovo Porscheu štedi vrijeme, ali pokušava izbjeći skupe greške u razvoju.OGLAS

Nisu svi projekti pogođeni. Električni Cayenne, najavljen u standardnoj i kupe verziji, ostaje u planovima, kao i budući sportski modeli 718 Cayman/Boxster . Ali Macan, na primjer, također dobija klasičnog nasljednika na postojećoj Audi Q5 arhitekturi, pored već predstavljenog Macana EV.
Globalni pritisci komplikuju situaciju. Američke tarife, usporavanje kineskog tržišta luksuzne robe i slabija potražnja za električnim vozilima oblikuju ovu novu, oprezniju strategiju. Porsche očekuje da će revizija plana koštati oko 1,8 milijardi eura amortizacije i rezervacija, što će uveliko opteretiti rezultate za 2025. godinu. Kompanija i dalje cilja prihod od 37 do 38 milijardi eura, ali će profitne marže pasti na samo 2 posto, u odnosu na prethodnu prognozu od 5 do 7 posto.