20. Septembra 2025.

Renault napravio kombi koji baš i ne izgleda kao kombi

Nažalost, komercijalna verzija električnog krosovera 4 E-Tech ne sadrži nijednu stilsku referencu na ikonični Fourgonnette.

Nova opcija pridružila se rastućoj ponudi Renault retro-inspirisanih električnih vozila. Model 4 E-Tech sada je dostupan u dve verzije spremne za radno okruženje na francuskom tržištu, poznate kao Societe Reversible i Societe Van.

Obe su namenjene profesionalcima kojima je potrebna praktičnost lakog komercijalnog vozila, ali ne žele da izgube svakodnevnu upotrebljivost standardnog modela.

Stil ostaje nepromenjen u odnosu na putničku verziju, jer Societe modeli zadržavaju staklene zadnje prozore umesto limenih panela.

Ova odluka smanjuje troškove, ali znači i da Renault nije ispratio izgled kombija koji je prvi put nagovešten još 2021. godine.

U to vreme, brend je najavio drugačiji zadnji deo inspirisan klasičnim Renaultom 4 Fourgonnette, što bi verovatno povećalo vizuelnu privlačnost i kapacitet tovara, ali i cenu za proizvod koji je ipak namenjen maloj ciljnoj grupi kupaca.

Kabina fokusirana na rad

Unutrašnjost krosovera je preuređena kako bi ispunila zahteve poslovne upotrebe. Zadnja sedišta zamenjena su oblikovanom kadicom obloženom protivkliznom gumom, kukama za pričvršćivanje i pregradom koja odvaja tovarni odvojak od prednjeg dela.

Ukupan prtljažnik iznosi 1.045 litara, uz skriveni prostor od 55 litara ispod poda.

Dužina tovarnog prostora dostiže 1,20 metara, dok maksimalna nosivost iznosi 345 kilograma.

Konverzija se obavlja u fabrici Ampere Manufacture u Mobušu (Francuska), a izvodi je kompanija Qstomize.

Societe Reversible je klasifikovan kao putničko vozilo (M1), dok je Societe Van lako komercijalno vozilo (N1). Druga verzija podrazumeva poreske olakšice, ali i ograničenje brzine.

Prema Renaultu, ciljna grupa za Societe modele su zanatlije, dostavljači, servisne i konsijerž kompanije, rent-a-car preduzeća i profesionalne flote.

Pogon i domet

Performanse su identične putničkoj verziji, sa jednim elektromotorom koji razvija 150 KS (110 kW). Energiju obezbeđuje baterija od 52 kWh, koja omogućava do 409 km dometa prema WLTP ciklusu.

Punjenje od 15 do 80 odsto traje nešto više od tri sata na 11 kW AC punjaču, ili oko 30 minuta na 100 kW DC brzom punjaču.

U Francuskoj, R4 E-Tech Societe košta od 29.300 € u Evolution opremi i 30.900 € za Techno verziju, bez PDV-a.

Kupci dodatno mogu da računaju na subvencije koje dosežu do 5.060 €, u zavisnosti od verzije i profila kupca.

Opcije, međutim, mogu brzo povećati cenu. Renault naplaćuje između 167 i 917 € za izbor spoljašnje boje, 167 € za krovne šine i 333 € za gume za sve vremenske uslove, sa režimima vožnje po snegu i van asfalta.

Među dodatnim opcijama su i električno otvaranje gepeka (333 €), napredni sistemi asistencije i parkiranja (250 €) i Harman Kardon audio sistem sa devet zvučnika (500 €).

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare