Opel je otkrio najnoviji koncept automobila – Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo.
Ovaj koncept ne samo da najavljuje buduće GSE modele, već i ponovo potvrđuje Opelovu posvećenost segmentu malih automobila.

Svojim zadivljujućim dizajnom, impresivnom ukupnom snagom od 588 kW (800 KS), 800 Nm obrtnog momenta i maksimalnom brzinom od 320 km/h, Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo predstavlja oličenje Opelove GSE pod-marke performansi.
Izuzetna efikasnost uparena sa uzbudljivom dinamikom vožnje ključna je za Opel Corsu GSE Vision Gran Turismo.

Automobil dolazi sa dva električna motora od 350 kW (476 KS), po jednim na svakoj osovini, i može se pohvaliti kombinovanom snagom od 588 kW (800 KS).
Pored toga, pogon na sve točkove poboljšava prijanjanje, upravljanje i ukupnu stabilnost vozila. U kombinaciji sa jedno-brzinskim prenosom, Corsa GSE Vision Gran Turismo ubrzava od 0 do 100 km/h za samo dvije sekunde i može dostići maksimalnu brzinu od 320 km/h.
Štaviše, uključivanje funkcije pojačanja (boost) koja isporučuje dodatnih 59 kW (80 KS) do četiri sekunde, čini preticanje još lakšim. Kada se potpuno potroši, funkcija pojačanja se potpuno puni za 80 sekundi.
Uprkos bateriji od 82 kWh, Corsa GSE Vision Gran Turismo teži samo 1.170 kg, zahvaljujući upotrebi laganih materijala.

Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo demonstrira slobodu koju STLA Small platforma omogućava u pogledu dizajna i proporcija, saopštio je Opel, prenosi b92.
Koncept automobil ima sličan otisak kao Corsa, ali je niži i znatno širi. Ukupan dizajn prikazuje novu, tehničkiju izvedbu Opelove smele i čiste dizajnerske filozofije, dok skulptura karoserije prikazuje oštre i precizne linije zajedno sa tehničkim i obrađenim detaljima.

Na prednjoj strani, najnoviji koncept iz Riselshajma ima novu, tanku izvedbu sljedeće generacije Opel Vizora. Osvetljeni Opel Blitz ponosno stoji u centru prepoznatljivog Opel Kompasa, vodećeg elementa dizajna koji ujedno služi kao kičma automobila.
Okružen je prepoznatljivim svjetlosnim trakama na horizontalnoj osi koje se završavaju u dva trodimenzionalna staklena bloka. Vertikalna osa je sada takođe osvijetljena oko Blitza, a centralni nabor se proteže od prednjeg branika do aerodinamički optimizovane haube.
Ovaj princip se nastavlja na zadnjem dijelu sa prepoznatljivim kočionim svjetlom u obliku kompasa, kreiranim tehnologijom ivice osvjetljenja. To se kombinuje sa smjelim natpisom “OPEL” kako bi se formirao centralni element.
Široka zadnja lampa kompasa spaja se sa zadnjim prozorom, dajući zadnjem dijelu odvažan i pročišćen izgled. Sveukupno, kompas je podignut na centralnu “kičmu” koncept automobila i naglašen je i spolja i iznutra.
Nezavisne.com