Potvrđeno je da će nova verzija imati hibridni pogon, a koristiće kinesku mehaničku platformu.
Volkswagen razvija potpuno novu verziju Amaroka za tržište Južne Amerike, koja stiže 2027. godine i proizvodiće se u Argentini.
Za razliku od evropskog modela zasnovanog na Ford Rangeru, ovaj Amarok biće plod saradnje s kineskim proizvođačem SAIC.

Potvrđeno je da će nova verzija imati hibridni pogon, a koristiće kinesku mehaničku platformu sa ramom, sličnu onoj koju koristi Maxus Interstellar X, poznat i kao LDV Terron 9 u Australiji.

Skica otkriva robustan izgled s LED trakom preko cele širine prednje maske, izraženim branicima i masivnom haubom.
Dimenzije i silueta kamioneta vrlo su slične kineskom uzoru – 5,5 metara dužine i međuosovinsko rastojanje od 3,3 metra.

Novi Amarok će se ekskluzivno prodavati u Južnoj Americi i proizvodiće se u fabrici General Pačeko, zahvaljujući investiciji VW-a vrednoj 580 miliona dolara.
Model će imati sopstveni identitet, ali će deliti komponente sa Maxus modelima, uključujući mogućnost različitih pogonskih opcija: dizel, električnu i hibridnu.
Ovim potezom, VW prati primer grupacije Stellantis, koja već sarađuje sa kineskim brendovima na modelima Fiat Titano, Peugeot Landtrek i Ram 1200.