Dizajn ovog modela je kreiran u saradnji sa jednim klijentom, ovo nije serijski automobil, već jedini na svijetu.
Nakon više od 20 godina proizvodnje i više od 100.000 proizvedenih jedinica, Bentleyev legendarni W12 motor odlazi u historiju . Ali prije nego što zauvijek nestane iz ponude, brend ga ispraća jedinstvenim Batur kabrioletom od Mullinera, koji će premijerno biti predstavljen javnosti na Monterey Car Weeku u Kaliforniji. Ispod duge haube ovog automobila nalazi se 6-litarski biturbo W12 motor sa 740 KS, isti onaj koji pokreće i druge verzije Batura .

Dizajn ovog modela kreiran je u saradnji s jednim klijentom, objavio je Bentley . Dakle, ovo nije serijski kabriolet, već jedini na svijetu, “pravi unikat”, kako ga Bentley opisuje.

Vanjski izgled odlikuje prepoznatljiva plavkasta boja Opalite, u kombinaciji s akcentima u boji Beluga Black i Mandarin Orange. Centralna “trkačka pruga” proteže se kroz sredinu karoserije, dajući automobilu nešto sportskiji karakter.

Unutrašnjost karakterizira ono što Bentley naziva konceptom “jedan plus jedan”. Vozačeva strana je presvučena crnom Beluga kožom i Alcantarom, dok je suvozačeva strana u jarkoj Linen White boji s Alcantarom, stvarajući upečatljiv kontrast. Prtljažnik je također u istim bojama, a unutra se nalazi set od dva kofera posebno napravljena za ovaj automobil – jedan u crnoj, drugi u bijeloj boji, kako bi se slagali s vozačem i suvozačem.

Cijena, kako se i očekivalo, nije zvanično spomenuta, ali je jasno da takav automobil neće na kraju priuštiti prosječnom kupcu, pa čak ni prosječnom kupcu Bentleyja . Riječ je o personaliziranom kabrioletu napravljenom u samo jednom primjerku, prema veličini i željama određenog klijenta, što ga čini ne samo kolekcionarskim predmetom već i pokretnim statusnim simbolom. Kada se tome doda činjenica da nosi posljednji Bentley W-2 motor, jasno je da je njegova vrijednost mjerljiva samo onoliko koliko je osoba koja ga je željela spremna platiti.