9. Augusta 2025.

Električni Hyundaijevi i Renaultovi modeli su popularni među Nijemcima

Izgovor „previše skupo“ da se ne kupi električni automobil možda više ne može da važi. Tržište sve više dobija ono što traži već godinama, a to su pristupačni električni automobili sa pristojnim dometom i dobrom opremom. Dva modela koja savršeno odgovaraju tom opisu jesu Hyundai Inster i Renault 5. Da ne kažemo da ih je prosto sramota koliko im dobro ide  .

Francuski proizvođač označava Renault 5 E-Tech Electric kao ključni faktor uspeha za nedavni pozitivan trend. Renault je u julu u Nemačkoj registrovao više od 6.000 novih automobila i lakih komercijalnih vozila, što predstavlja rast od 36,8% u odnosu na isti mesec prethodne godine. Time marka raste znatno brže od nemačkog tržišta u celini, koje je u julu poraslo za svega 11,5%.

Renault je tako povećao tržišni udeo za 0,5 procentnih poena, na oko 2,1%. Najprodavaniji Renault bio je potpuno električna „petica“, koja je na tržište stigao tek prošle jeseni, po ceni od oko 25.000 evra. Ovaj model takođe postavlja temelje uspeha marke u segmentu električnih automobila: na početku druge polovine godine, Renault je povećao ukupni tržišni udeo u električnim vozilima za dva procentna poena, na 2,68%.

„Vidimo da naša strategija daje sve bolje rezultate – posebno u oblasti elektromobilnosti. Renault 5 E-Tech Electric se već u prvoj punoj godini prodaje razvija u model koji beleži veliki uspeh i pokazuje da naš pristup pogađa u srž potreba naših kupaca“, izjavio je Florian Kraft, generalni direktor Renaulta u Nemačkoj.

Hyundai Inster, dostupan po ceni od nešto ispod 24.000 evra, takođe se od početka prodaje početkom godine razvija u prodajni hit. Sa 6.300 registracija od početka godine, ovaj model je dao značajan doprinos uspehu Hyundaija na polju električnih automobila i već se pozicionirao ispred Renaulta 5 kao najprodavaniji potpuno električni mali automobil u Nemačkoj. Na ukupnom tržištu električnih automobila, Inster i dalje ima snažnu poziciju – u julu je, sa četvorocifrenim brojem registracija, treći mesec zaredom bio među deset najprodavanijih električnih modela.

„Sa Hyundaijem Insterom pogodili smo pravi trenutak – jer i u oblasti elektromobilnosti moraju postojati automobili koji nude odličan odnos cene i kvaliteta. Veoma smo ponosni što je najprodavaniji mali električni automobil u Nemačkoj upravo Hyundai. Ovaj pozitivan trend potvrđuje da naša strategija za električna vozila funkcioniše i daje nam podsticaj da je dalje razvijamo“, izjavio je Ulrich Mechau, predsednik i generalni direktor Hyundai Motor Deutschland.

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare