BYD postaje glavni automobilski partner slavnog kluba.
BYD, globalni proizvođač električnih vozila, potpisao je trogodišnji ugovor sa fudbalskim klubom iz Milana, čime je postao globalni automobilski partner ovog slavnog kluba.
Strateško partnerstvo
Ova saradnja spaja dva svetski poznata brenda sa jakim prisustvom na ključnim tržištima. Kinezi su pažljivo analizirali sve podatke – među kojima je i onaj da je Inter drugi najbrže rastući fudbalski klub po broju navijača u svetu u poslednjih pet godina, sa više od 533 miliona pristalica širom planete.
Udarne vesti

U Kini, zemlji iz koje dolazi BYD, Inter ima preko 154 miliona navijača, dok u Južnoj Americi – jednom od najvažnijih tržišta za BYD – klub ima skoro 90 miliona simpatizera, piše Index.
BYD vozila za klub
U okviru saradnje, BYD će obezbediti oko 70 električnih vozila za klupsko rukovodstvo, tehnički tim i igrače prvog tima.
Inter će takođe dobiti posebnu verziju modela BYD Sealion 7, personalizovanu u klupskim bojama, a ta verzija će kasnije biti dostupna i navijačima u ograničenoj seriji.

Pored toga, BYD priprema posebne programe kupovine i iznajmljivanja svojih vozila namenjene Interovim navijačima širom sveta.
Brend u usponu
Tokom 2024. godine, BYD je prodao više od 4,2 miliona vozila, što predstavlja rast od 41% u odnosu na prethodnu godinu.
Samo u prvoj polovini 2025. godine prodato je više od dva miliona automobila.

“Inter Milan je poznat po energiji, upornosti i želji za pobedom. To su osobine koje deli i BYD”, rekla je Stela Li, izvršna potpredsednica BYD-a.
Evropska ekspanzija
Ova saradnja deo je strateškog plana BYD-a za lansiranje svog premijum brenda Denza u Evropi u narednim mesecima.

BYD je već pojačao prisustvo na evropskoj fudbalskoj sceni kao zvanični sponzor UEFA Evropskog prvenstva 2024. i UEFA prvenstva za igrače do 21 godine.
“Ponosni smo što je BYD izabrao upravo Inter kao prvi fudbalski klub sa kojim će sarađivati”, izjavio je Đorđo Riči, glavni direktor za prihode Inter Milana.
Foto: BYD
Izvor: B92