Baziran je na modelu Renault Symbioz.
Mitsubishi nastavlja da širi svoju evropsku ponudu modelima koji se oslanjaju na Renault mehaniku, a najnoviji primer je Grandis, porodični SUV srednje veličine koji platformu i veliki deo dizajna deli sa modelim Renault Symbioz.
Naziv Grandis, poznat iz perioda od 2003. do 2011. kada je to bio troredni minivan, sada se vraća u formi SUV-a sa dva reda sedišta.

Ime potiče iz latinskog jezika i znači “velik i impresivan”, a sada krasi produženu verziju redizajniranog Mitsubishija ASX, koji je u stvari prepakovana verzija modela Renault Captur.
Vizuelne razlike – samo za pažljive
Prednji deo Grandisa gotovo je identičan manjem ASX-u – sa crnom maskom i srebrnim detaljima.
Svetlosne grupe deli sa modelom Symbioz, ali LED dnevna svetla imaju nešto drugačiji “potpis”.
Bočna silueta je takođe preuzeta od Renaulta, uz dodatak 19-inčnih felni i Mitsubishi oznaka “Hybrid EV”.

Zadnji deo automobila nudi nešto više Mitsubishi karaktera – nova LED svetla izgledaju sportski, a vrata prtljažnika imaju dinamične linije.
Ipak, branik sa lažnim otvorima za ventilaciju ostaje isti kao kod francuskog modela.
Unutrašnjost: Renault sa znakom Mitsubishija
Kabina je gotovo identična onoj iz modela Renault Symbioz, osim logotipa na volanu.
Unutrašnjost je predviđena za maksimalno pet putnika, a gepek ima kapacitet između 434 i 566 litara, u zavisnosti od položaja klizne zadnje klupe.
Oprema uključuje:
- električna vrata prtljažnika,
- panoramski krov sa elektro-hromatskim zatamnjenjem,
- infotejnment ekran dijagonale 10,4 inča,
- napredne sisteme asistencije vozaču.
Motorizacija i hibridne opcije

Grandis koristi produženu verziju CMF-B mehaničke platforme alijanse Renault–Nissan. Kupcima će biti dostupna dva pogonska sistema:
- Laki hibrid: 1.3 turbo benzinac sa 140 KS (103 kW), uparen sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim automatskim menjačem (DCT).
- Puni hibrid: 1.8 atmosferski benzinac + dva elektromotora, ukupne snage 156 KS (115 kW). Ovaj sistem koristi automatski menjač i bateriju kapaciteta 1,4 kWh.
U oba slučaja snaga se prenosi isključivo na prednje točkove.
Lokalna proizvodnja i planovi za budućnost
Grandis će se proizvoditi u fabrici kompaniej Renault u Valjadolidu u Španiji, zajedno sa Symbiozom. Prodaja u Evropi počeće kasnije tokom godine.
U planu je i potpuno električni Eclipse Cross, koji će deliti tehnologiju sa modelom Renault Scenic E-Tech.

“Nakon lansiranja Outlandera PHEV prošle godine, dodatno jačamo ponudu u Evropi sa potpuno novim Grandisom i uskoro sa Eclipse Cross BEV modelom”, izjavio je Tatsuo Nakamura, potpredsednik Mitsubishija.
“Naš cilj je da ponudimo raznovrstan portfolio elektrifikovanih vozila – HEV, PHEV i BEV – kako bismo odgovorili na sve potrebe kupaca.”
Nova era Mitsubishija u Evropi očigledno stiže… ali sa prepoznatljivim francuskim korenima.