Više od 15 godina nakon što ga je zamenio Aprilia RSV4, izgleda da bi italijanski brend mogao da vrati svoj model RSV1000 Mille, počevši od SAD.
Aprilijin voljeni superbajk RSV1000 Mille zamenjen je RSV4 od 217 KS, koji trenutno ima tri modela u porodici, uključujući standardni RSV4, Factory i SBK Edition, ali matična kompanija italijanskog brenda Piaggio podnela je novu američku prijavu za zaštitu žiga za prava na korišćenje stare oznake modela, što znači da bi povratak u centar pažnje mogao da bude na pomolu za RSV1000.
Sada, prijava za zaštitu žiga ne dokazuje uvek da proizvođač razvija novi motocikl, međutim, to je obično vrlo dobar pokazatelj kretanja u tom pravcu. Pogotovo sa motociklom kalibra RSV1000 Mille, jer bi bilo čudno podneti prijavu i odlučiti se protiv ponovnog uvođenja sportskog motocikla.
Prijava za zaštitu žiga je obično pouzdan pokazatelj razmišljanja kompanija, a s obzirom na to da će svaki novi RSV1000 Mille verovatno biti jeftiniji od RSV4, motocikl izveden iz V-twin motora mogao bi biti vrlo primamljiva alternativa njegovim V4 opcijama.
Svaki novi RSV1000 Mille morao bi da prođe prilično značajne promene, posebno s obzirom na to da su se trenutni standardi emisije znatno pomerili u poslednjih 15 godina.

Ali brend u vlasništvu kompanije Piaggio ima istoriju proizvodnje V-twin motora, sa svojom DOHC arhitekturom koja se ranije pojavljivala na modelima Shiver i Dorsoduro.
Taj motor, koji je obuhvatao modele od 750, 900 i 1.200 kubika, sada je ponovo ušao u proizvodnju, iako je to učinio samo u Kini zbog proizvodnje u skladu sa partnerstvom Zonsen-Piaggio.
Još jedan faktor koji treba uzeti u obzir kada razmišljamo o novom RSV1000 je da li italijanski brend ima ambiciju da se trka u WSBK, a ne samo u MotoGP šampionatu. Novi RSV1000 bi mogao da postane novi Aprilijin ulazak u ovu kategoriju u narednim godinama, posebno kada ona prođe kroz izmene pravila koje se očekuju da će smanjiti troškove, ali ako nema planove da se trka u seriji pored svojih MotoGP obaveza, onda novi motocikl možda neće biti tako siguran da će stići kao što se nadamo.
Motomagazin.rs