4. Marta 2025.

Kreće nova era

Nova era Aston Martina kreće sa glavnim inženjerom Adrijanom Njuijem.

Nova sezona Formule 1 uskoro počinje i mnoga interesantna dešavanja su pred nama, kao i početak nove ere Aston Martina sa Adrijanom Njuijem na čelu.

Sa velikim nestrpljenjem se iščekuje saradnja Adrijana Njuija i Fernanda Alonsa pa je jasno da će Aston Martin biti najzanimljiviji tim za gledanje o godinama koje dolaze.

Adrijan Njui je pre Aston Martina radio za Red Bul od 2006. godine, a prethodno je bio deo Meklarena, prethodno Vilijamsa, a u Lejton Hausu je bio u svojoj prvoj F1 sezoni.



Svuda je bio F1 šampion (osim u Lejton Hausu) i sa razlogom se smatra jednim od najboljih inženjera koji su ikada viđeni, a i često se citiraju stvari iz njegove knjige “How to build a car”.

Jedna od stvari iz te knjige je potvrda činjenice da Njui ne koristi programe za modeliranje i konstruisanje već sam crta na tabli ili na papiru uz pomoć olovke, što su mu iz Aston Martina momentalno omogućili i početak nove ere i nove radnje nedelje ovekovečili fotografijama na društvenim mrežama.

https://twitter.com/AstonMartinF1/status/1896545966158967202

Adrijan Njui ima 66 godina i prethodnih 19 je proveo u Red Bulu, pa je njegov dolazak u Aston Martin najavljen kao “bomba” minulog leta, a ono pravo se očekuje od 2026. godine kada na snagu stupe nova pravila.

Stručnjaci kažu da se njegov rad već primećuje i da saradnja Aston Martina i Honde (proizvođač motora) može da bude velika stvar, a poznato je koliko je Lorens Strol ambiciozan i koliko ga uspeh zanima.

Aston Martin je u Bahreinu tokom testiranja krio karte i imao najmanje izvezenih krugova, dok su rezultati bili osrednji i nisu privlačili pažnju.

Toliko neupadljivo da je upadljivo. Paradoks.

“Inicijalne informacije koje dolaze od Lensa Strola i Fernanda Alonsa govore da napredak postoji, ali smo pronašli i određene segmente koji zahtevaju veći fokus i adaptaciju. Još uvek je rano da nešto osuđujemo i govorimo o tome šta smo uradili tokom zime i da se poredimo sa konkurencijom. Fokusirani smo na sebe i razvoj naših bolida, naporno radimo i skupljamo podatke (telemetrijske i direktne) i spremamo se za početak trkanja”, rekao je Endi Kauel, novi timski direktor Aston Martina.

Aston Martin se uzda u njegov šampionski pedigre i nada se da će saradnja sa živom legendom Fernandom Alonsom biti uspešna.

Kauel je u razgovoru za “Skysports” otkrio koliku slobodu će imati Adrijan Njui, pa poručio:

“Adrijan je veoma kompetitivan, a ujedno i veoma kreativan i mi kao organizacija moramo da podstičemo to, a ne da ga ukrućujemo i ukalupimo. Svi ljudi iz kreativne sfere, privatno i poslovno, znaju kakvo im je okruženje neophodno i kakvim ljudima bi trebalo da budu okruženi. Mi ćemo se potruditi da im damo najbolje moguće alate, aero tunele, prostorije za rad na svakom polju i nivou (CFD, fabrika, sobe za zavarivanje itd) i nadamo se da će sve te stvari inspirisati kreativne ljude i izvući najbolje iz njih”, rekao je Endi Kauel.

Po prvi put još od 2019. godine će prva trka u sezoni biti vožena u Melburnu, gradska staza VN Australije, a biće održana tokom vikenda od 14. do 16. marta.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare