23. Februara 2025.

Šta se to dešava sa enterijerom premijum proizvođača: Nije kvalitetan kao prije?

U Audiju priznaju da je kvalitet enterijera njihovih automobila sada lošiji nego ranije.

Od sredine 1990-ih, Audi je sinonim za beskompromisan kvalitet izrade i materijala. To je postavilo temelje za njegov uspon od pomalo krhkog korporativnog brenda do premijum proizvođača koji se po imidžu može meriti sa Mercedesom i BMW-om. Međutim, u poslednje vreme, taj ugled počinje da slabi.

Menadžerski haos u Audiju doveo je do značajnih kašnjenja u uvođenju ključnih novih modela. Ali sada, kada je taj zastoj konačno prevaziđen, samo prošle godine je predstavljeno šest novih modela: A6 E-Tron, Q6 E-Tron, A5 sedan, A5 Avant, Q5 SUV i Q5 Sportback.

Uz to, u narednih nekoliko nedelja biće prikazan i A6 Avant sa SUS motorima, što je izuzetno važan model za kompaniju.

Šta se to dešava sa enterijerom premijum proizvođača: Nije kvalitetan kao pre?
Audi
Audi je zatvorio važne praznine u svojoj ponudi, ali sada se pojavio novi problem. Kvalitet materijala korišćenih u enterijerima novih modela, uključujući A6 E-Tron i Q5, u nekim segmentima je razočaravajući. Većina dugogodišnjih Audi kupaca teško će razumeti ovu promenu.

Na prvi pogled, ono što vidite i dodirnete deluje korektno. Ali ono što je skriveno ispod površine, pre samo nekoliko godina ne bi imalo mesta u Audijevoj ponudi, piše Motor1.

Tvrda plastika na oblogama vrata i kaseti za rukavice deluje jednostavno i jeftino. Pitanje je kako će ti obojeni delovi izgledati za četiri ili pet godina?

Audi priznaje problem i obećava poboljšanja

Oni koji su odgovorni svesni su situacije. Tokom prezentacije nove generacije modela Q5, Oskar da Silva Martins, šef za komunikaciju proizvoda i tehnologije u Audiju, bio je neobično otvoren u svojoj samokritici i rekao novinarima:

“U prošlosti smo sigurno bili bolji u pogledu kvaliteta, ali ćemo to ponovo dostići”.

Pored toga, neki Audijevi zvaničnici najavili su poboljšanja u ovom segmentu u bliskoj budućnosti. Sa redizajniranim verzijama najnovijih modela, lošiji materijali bi trebalo da postanu stvar prošlosti.

Takođe, nada se da će Audi na ovo reagovati i u budućim modelima.

Kako se Audi nosi s konkurencijom?

U odbranu kompanije iz Ingolštata, ni konkurencija nije ništa bolja. Kod Mercedesa je kvalitet materijala takođe primetno opao poslednjih godina, ali od njih još nismo čuli obećanja o poboljšanju.

Sa druge strane, BMW je dostigao najnižu tačku početkom 2010-ih s tada novom Serijom 3 (F30), ali je od tada značajno unapredio kvalitet enterijera.

Iz razvojnih timova sve češće čujemo da sve stroži standardi za emisije, bezbednost u sudarima, sajber sigurnost i homologacija imaju ogroman uticaj na troškove razvoja, što se nažalost kompenzuje smanjenjem troškova na drugim mestima.

Međutim, nemački premijum brendovi ne bi smeli da prave uštede na jednoj od svojih ključnih vrednosti – vrhunskom kvalitetu izrade.

Ostaje nam da vidimo kako će se situacija dalje razvijati.

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare