Nedavna tužba, u čijem centru je Siri asistent, pokrenula je glasine o ciljanim oglasima na iPhone uređajima.
Apple se oglasio i odbacuje glasine o tome da je kompanija ikada omogućila oglašivačima da ciljaju korisnike na osnovu snimaka koje je napravio Siri asistent.
“Apple nikada nije koristio Siri podatke za kreiranje marketinških profila, nikada ih nije učinio dostupnim za oglašavanje i nikada ih nikome nije prodao u bilo koju svrhu. Neprestano razvijamo tehnologije kako bismo Siri učinili još privatnijim, i nastavićemo da to činimo”, kažu iz kompanije.
Teorija zavere, na koju kompanija sada odgovara, pojavila se prošle nedelje kada je Apple odlučio da plati 95 miliona dolara kao nagodbu. Protiv kompanije je podneta tužba od strane korisnika čije razgovore je prikupljao Siri glasovni asistent, a potencijalno su ih čuli i zaposleni u kompaniji Apple.
Facebook je na slične teorije odgovorio 2014. i 2016. godine, pre nego što je Mark Zakerberg direktno odgovorio i rekao da u njima neme istine tokom saslušanja u Kongresu 2018. godine.
B92.