Hrabar dizajn ovog modela zaslužan je za pozitivnu promenu percepcije Toyote u Evropi.
Toyota C-HR beleži još jedan značajan rezultat i do kraja godine će premašiti broj od milion prodatih vozila u Evropi, potvrđujući svoju poziciju jednog od najprodavanijih modela tog japanskog proizvođača širom kontinenta.
Lansiran 2016. godine, C-HR je prepoznatljiv model nekonvencionalnog dizajna, čime je Toyota približila brend novoj publici koja ceni moderan stil.
Automobil je tada svojim izgledom oštrih ivica, kojim podseća na dinamične linije sportskog kupea, postavio nove standarde dizajna u evropskom C-SUV segmentu.
Prepoznatljiv izgled ovog modela zaslužan je za pozitivnu promenu percepcije Toyote u Evropi, tvrde u japanskoj kompaniji.
Više od polovine kupaca navode stil ovog automobila kao presudni razlog za kupovinu, što je doprinelo da Toyota C-HR postane model “sa najboljim rezultatom u privlačenju novih vlasnika koji kupuju Toyotin automobil po prvi put”.
Tokom svoje dve generacije, model C-HR je zadržao odlične prodajne rezultate i jedan je od Toyotinih najpopularnijih automobila, nastavljajući da privlači nove kupce.
Istovremeno, najnovija PHEV varijanta je značajno doprinela povećanju plasmana plug-in hibrida ovog brenda, koji je viši za 93% u odnosu na prethodnu godinu.
Toyotu C-HR druge generacije karakteriše dizajn prilagođen evropskom ukusu, inženjeringu i proizvodnji, pri čemu Toyotini inženjeri i dizajneri u tehničkom centru u Zaventemu, u blizini Brisela, koriste inovativni razvoj, uključujući i podatke dobijene od vozača u realnom vremenu širom Starog kontinenta.
Najnovija gama Toyote C-HR prvi put obuhvata PHEV verziju Plug-in Hybrid 220, s dometom električne vožnje koji odgovara potrebama i navikama savremenih evropskih kupaca.
Pruža vožnju poput pravog električnog automobila sa dometom na struju do 66 km (prosečna potrošnja po standardu WLTP), a kada se koristi isključivo na gradskim ulicama ili urbanim sredinama dostiže električni domet od oko 100 km, u zavisnosti od specifikacija verzija.
U skladu sa svojim opredeljenjem za saradnju sa lokalnim zajednicama, baterije se proizvode u Evropi, u pogonima Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT), u fabrici u Sakariji koja ove godine slavi 30. godišnjicu.
Pored verzije Plug-in Hybrid 220, još tri hibridna električna pogona su takođe zasnovana na Toyotinoj najnovijoj hibridnoj tehnologiji pete generacije.
Hybrid 140 ima motor od 1.8 litara i 140 KS, dok za kupce koji žele još zanimljiviji doživljaj u vožnji Hybrid 200 kombinuje snagu i efikasnost 2.0-litarskog motora sa 197 KS.
Konačno, tu je i verzija sa oznakom Hybrid 200 AWD-i, koju odlikuje pogon na sva četiri točka. Osim više snage i obrtnog momenta, ova pogonska opcija obezbeđuje bolje prianjanje i veću stabilnost, te preciznije skretanje u krivinama.
B92.