Nekoliko nedelja pre lansiranja važnog novog modela, DS Automobiles predstavlja novu strategiju imenovanja svojih automobila. Model neće nositi naziv DS8, kako se očekivalo, već će imati oznaku “N°8” (“DS Numéro Huit” na francuskom).
Ova strategija kombinuje imena postojećeg asortimana modela sa imenima budućih modela brenda, pri čemu se zadržavaju brojevi, dok “N°” dolazi ispred broja (DS3, DS4, DS7, DS9).
Strategija je usklađena sa “samouverenim imidžom brenda”, uključujući upečatljiv znak na prednjem delu automobila i kompletan natpis “DS Automobiles” na zadnjem delu vozila.
Pored objave nove nomenklature, kompanija je objavila i prve fotografije enterijera vozila.
Dizajn i filozofija
Uvođenje oznake “N°” najavljuje novu generaciju modela kompanije DS Automobiles.
Budući proizvodni asortiman ovog brenda pratiće ovu novu strategiju imenovanja, gde broj označava veličinu i segment modela.
Da bi se očuvao identitet brenda, zadnji deo vozila nosiće natpis “N°8”, uz dodatak “DS AUTOMOBILES”.
Ovakvo odvojeno brendiranje omogućava jasnu diferencijaciju između brenda i modela, dok istovremeno ukazuje na električnu budućnost, kažu u kompaniji.
DS N°8: Novi model i karakteristike
DS N°8 će biti novi vodeći model brenda od 2025. godine. U pitanju je mešavina SUV-a i limuzine, sa određenim dizajnerskim elementima preuzetim od modela DS4.
N°8 će verovatno koristiti srednju mehaničku platformu STLA grupacije Stellantis.
To podrazumeva dužinu od oko 4,70 m i električni domet do 740 km.
Osim toga, biće dostupna verzija sa benzinskim motorom i plug-in hibridnim pogonom.
Ostali modeli bazirani na platformi STLA Medium uključuju novi Opel Grandland, budući Citroën C5 Aircross i model Lancia Gamma, planiran za 2026. godinu.
Ostaje pitanje da li će DS uspeti da se izdvoji u ovom segmentu.
B92.