Lamborghini Urus je dobio unikatno izdanje.
Italijanski proizvođač je za svoje promotivne aktivnosti u Americi predstavio u Majamiju posebnu verziju Urusa, svog najpopularnijeg modela.
Izbor je pao na novu plug-in hibridnu verziju snažnu 800 KS, koja je prošla kroz Ad personam program personalizacije.
Lamborghinijev odsek poznat po spremnosti da udovolji svakoj želji klijenta je na bojenje ovog automobila potrošio neverovatnih 230 sati.
Naravno, u to ulazi i vreme utrošeno za testiranje prevlake, a valja uzeti u obzir kompleksnost aplikacije boje u ovako zahtevnom uzorku.
“S ovim autentičnim umetničkim delom stvorili smo najsofisticiraniju verziju spoljašnosti ikada viđenu na Urusu, a sve kako bismo nadahnuli naše kupce grafikom koja naglašava izvanredne proporcije i kultni dizajn automobila”, rekao je Mitja Borkert, direktor dizajna za Lamborghini.
“Reprodukovali smo savršenu viziju životnog stila Majamija i njegove raznolikosti”, dodao je Borkert.
Foto: Lamborghini
Izvor: B92