Bluesky, platforma koja pretenduje na to da bude jedan od rivala Twittera, sada je zvanično dostigao prekretnicu od 15 miliona registrovanih korisnika.
Pre mesec dana, Bluesky je i dalje imao 13 miliona korisnika, što pokazuje da društvena mreža brzo raste jer sve više ljudi traži alternative za X (Twitter).
Ovu vest je prvi podelio Stats for Bluesky, sajt koji koristi API platforme za dobijanje statistike. Prema tom sajtu, sada Bluesky ima više od 15,2 miliona registrovanih korisnika. Poređenja radi, u novembru 2023 bilo ih je oko dva miliona.
Bluesky je i dalje daleko iza konkurencije, posebno X, koji ima više od 500 miliona aktivnih korisnika širom sveta. Metina Threads aplikacija je takođe popularnija, sa 275 miliona aktivnih korisnika mesečno. Uprkos tome, Bluesky privlači sve više pažnje korisnika koji su nezadovoljni ovim društvenim mrežama.
Nedavna epizoda u Brazilu koja je rezultirala privremenom zabranom Twittera navela je stotine hiljada Brazilaca da probaju Bluesky.
U skorije vreme, politička uključenost Ilona Maska u kampanju Donalda Trampa takođe je motivisala neke da traže alternative za X, a Bluesky je sada najviše puta preuzeta aplikacija u američkom App Store.
Bluesky se pojavio 2021. godine kao “dokaz koncepta” za decentralizovani AT protokol. Godine 2019, tadašnji izvršni direktor Twittera Džek Dorsi najavio je da će kompanija finansirati inicijativu koja će rezultirati upravo ovom aplikacijom.
Platforma više nije povezana sa Twitterom, i na kraju su postali konkurenti nakon što je Mask kupio Twitter. Pre nekoliko nedelja, Bluesky je najavio svoje planove da uvede plaćeni segment sa dodatnim funkcijama, slično kao X Premium.