13. Oktobra 2024.

Yamaha lansirala novi R9

Yamaha je lansirala novi R9 model, koji stiže u izdanju za 2025. godinu i ne predstavlja zamenu za YZF-R1. Dugo se govorilo o njemu, a sada kada je najzad tu, red je da vidimo šta nam sve donosi.

Njegovo srce je trocilindarski CP3 agregat zapremine 890 kubika, isti kakav se nalazi na modelima MT-09 i Tracer 9 GT. Razlika je kod jedinice za kontrolu rada motora (ECU), koja je na R9 drugačija, a koja ima cilj da “pruži uzbudljivu supersport snagu s većim karakterom i brojem obrtaja”.

Yamaha nije otkrila konkretne cifre, ali znamo da pomenuta jedinica na MT-09 donosi 117 KS i 92 Nm maksimalnog obrtnog momenta.



Jedna od glavnih karakteristika je Deltabox ram, koji je najlakši aluminijumski ram japanske kompanije, a čija teđina iznosisvega 9,7 kilograma. Tu su i potpuno podesive 43-milimetarske KYB SDF obrnut viljuške, kao i potpuno podesivi KYB zadnji amortizer. Napred su Brembo zrakasti glavni kočioni cilindar, 320-milimetarski diskovi i Brembo Stylema čeljusti. Ergonomija je znatno sportskija nego na YZF-R7.



R9 može da se pohvali šesto-osnom inercijalnom mernom jedinicom (IMU), uz 7 režima vožnje. To su Rain, Sport, Street, Custom, kao i 4 režima namenjena za stazu. Kvikšifter je deo standardne opreme, a još jedna prepoznatljiva karakteristika je Y-TRAC sistem, koji beleži i analizira podatke iz vožnje. Moguće je Bluetooth povezivanje s telefonom, što znači da motocikl može da se pohvali integrisanom navigacijom. Novi 5-inčni TFT ekran je mnogo lakši za čitanje.



Sve u svemu, Yamaha R9 je sportski motocikl za svaki dan, koji će se odlično snaći na povremenom izlasku na stazu. Mnogo je pristupačniji od YZF-R1, ali donosi i deo njegove tehnologije.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare