13. Oktobra 2024.

GTA IV snimak generisan pomoću AI-a pokazuje snagu AI tehnologije za buduće remaster PC igre

Remasterovanje PC igara pomoću AI-a? Možda smo mnogo bliže tome nego što mislite

Gejming je jedno od područja gde AI još uvek nije napravio značajniji napredak (osim u pogledu poboljšanja rezolucije). Ali to bi se uskoro moglo promeniti. Korisnik po imenu Indiegameplus podelio je video na subreddit-u aivideo, navodno napravljen pomoću AI tehnologije, koji prikazuje remasterovanu verziju GTA IV igre sa neverovatno realističnom grafikom, koristeći samo tekstualne AI komande.

Video prikazuje GTA lik kako luta ultra-realističnim gradom iz perspektive trećeg lica. Prva scena prikazuje crveni sportski Ferrari (iako model izgleda prilagođeno) kako vozi kroz prostrani grad noću, sa LED reklamnim ekranima na većini okolnih zgrada. Sledeća scena prelazi na lika koji prilazi prolazniku na trotoaru užurbanog grada u sumrak ili zoru.

Preskačući neke scene, glavne tačke igranja uključuju klasično otmicu automobila u GTA stilu, gde lik nasilno izbacuje vozača i preuzima vozilo. Komično, vozač mirno odlazi nakon što je izbačen iz auta, kao da se ništa nije desilo. Zatim se lik vraća na scenu gde izvlači bejzbol palicu i napada prolaznika.

Prijavi se na nedeljni Benchmark newsletter

Ovaj video je AI generisana verzija fotorealističnog GTA IV remastera, a autor je navodno kreirao video koristeći najnoviji Gen-3 Alpha model kompanije Runway. Runway je kompanija koja razvija alate za generisanje sadržaja, fokusirajući se na video generisan u skladu sa tekstualnim komandama korisnika.

Video pokazuje snagu moderne AI tehnologije i nudi uvid u ono što bi moglo čekati gejmere u budućnosti. Sa alatima za generisanje video sadržaja koji već postaju veoma napredni, logično je očekivati da će ovakva tehnologija uskoro pronaći svoj put u gejming engine-e ili AI alate optimizovane za kreiranje video igara, a ne samo video sadržaja.

Pre nego što igre kreirane pomoću AI-a postanu stvarnost, mogli bismo videti kako se grafički deo razvoja igara prebacuje na AI, gde bi svi grafički efekti, poput renderovanja objekata, osvetljenja, anti-aliasing-a i drugih efekata, bili procesuirani kroz hardver za mašinsko učenje, a ne klasičnim 3D rasterizacijama ili ray-tracing tehnologijom. Nvidia veruje da je ovo budućnost, naglašavajući da će buduće verzije DLSS-a, poput verzije “10”, koristiti potpuni neuralni rendering, piše Tomshardware.

Izvor: Benchmark

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare