Nije prošlo mnogo vremena otkako je Fisker podneo zahtev za pokretanje stečajnog postupka i od kada se preselio iz glavnog sedišta u manji, finansijski upravljiviji prostor, odnosno pristupačniji za najam. Sada kada je nepokretna imovina u kojoj je bila centrala zlosrećne firme, navodno napuštena, vlasnik zgrade je otišao da se bavi neredom, a imao je šta i da vidi.
Predmeti koje je Fisker ostavio za sobom u preduzeću po imenu Shamrock (La Palma) Properties II, LLC., kreću se od modela glinenih vozila pune veličine do važne papirologije i gomila opasnog otpada. Prema priči koju priča dokumentacija koju je stanodavac i vlasnik nepokretne imovine, Toni Lencini podneo Sjedinjenom privrednom sudu nadležnom za pitanja stečaja, sa sedištem u Delaveru, „opasni otpad“ uključuje bačve od oko 200 litara pune ulja i rashladne tečnosti, velike automobilske baterije i razne druge hemikalije. Lencini je izjavio da nije siguran u pogledu količina opasnih materija koje su zaostale, a ni kako ih valjano odložiti. Protiv Fiskera je podneta prijava u želji da pristupi razčišćavanju haosa koji je ostavio za sobom.
„Pored toga, čini se da postoji značajna količina opasnog otpada koji je neko očigledno pokušao da napusti u Shamrocku… La Palma je ostavljena u potpunom neredu. Shamrock se sada suočava sa desetinama hiljada američkih dolara troškova čišćenja, popravke štete i onoga što mi se čini kao uklanjanje opasnog otpada“, navodi se u izveštaju.
Lencini je navodno na dan 24. septembar 2024. godine, prošao kroz proceduru pregleda nekretnine i to zajedno s predstavnicima Fiskera i potvrđeno je da će svi predmeti biti uklonjeni s imovine do 27. septembra 2024. godine, što je krajnji rok do kog je Fisker trebalo da bude iseljen iz zgrade. Umesto toga, kako se navodi u pomenutim dokumentima, „odnošenje imovine iz prostorija bilo je haotično; krhotine su bile razbacane; a značajna imovina je ostavljena na licu mesta.”
Nakon što je Fiskeru poslala nekoliko sudskih poziva u kojima se tražilo više informacija o tome gde i kako će čuvati poslovna dokumenta i ostalu nužnu arhivu, američka Komisija za hartije od vrednosti je pokrenula istragu o proizvođaču automobila. To se dogodilo u nedelji za nama. Pretpostavlja se da je istraga još uvek u toku, jer u ovom trenutku nisu saopšteni nikakvi nalazi.
Fisker je nedavno počeo da prodaje električne terence po imenu Ocean, i to po veoma sniženim cenama. U međuvremenu, vlasnici SUV-a Fiskera Oceana se suočavaju s pet korektivnih kampanja, takozvanih opoziva, raspisanih od strane regulatornog organa NHTSA, a koji još nisu rešeni.
Fisker, koji nije mogao da pokrije troškove povlačenja vozila, navodno je ostavio vlasnike Oceana da sami smisle rešenje, ali je FOA od tada priskočila u pomoć, napravivši listu odobrenih, kvalifikovanih servisnih centara i nabavivši svaki hardver potreban za održavanje i popravku pogođenih primeraka vozila. Do sada postoji 21 servisni centar širom SAD-a i tri u Kanadi, a očekuje se da će biti dodato još njih, sve kako se obrađuju odobrenja.
AutoRepublika