U više navrata smo pisali o nekim čudnim slučajevima iz američkog pravosuđa. Sada nam stiže jedna priča iz savezne države Pensilvanije, gde jedan stanovnik Džošua M. smatra da je uputstvo „pritisnite kočnicu da biste pokrenuli vozilo“ tako uobičajeno na ekranima automobila sa automatskim menjačem previše nejasno
Dakle, on tuži Mazdu jer njegova ćerka očigledno nije razumela kako da pokrene novi CX-50, a automobil je na kraju udario u drvo.
Džošua M. je, prema sopstvenom priznanju, objasnio ćerki kako se automobil pokreće, citira sajt Carscoops. Međutim, kada je ćerka htela da „upali“ automobil, „pritisnula je dugme za start. Na njenom displeju je pisalo: „Pritisnite kočnicu da pokrenete vozilo’. Zatim je pritisnula kočnicu i prebacila poziciju menjača iz P u D. Vozilo je odmah počelo da se kreće unazad. Pokušala je da zaustavi automobil, uključujući i kočenje, ali ni servo kočnice ni servo upravljač nisu radili“.
Tako je ćerka iskočila iz automobila i pustila ga da se zaleti u drvo. Džošua M. sada tvrdi da je kriv proizvođač automobila, a ne vozač. Mora se naglasiti da se tužba posebno odnosi na „pojačivač” kočnica i upravljanja. Ovo ukazuje da su i kočnice i upravljanje radili, samo bez servo pojačivača. Zastupnik od kojeg je automobil kupljen, kao i Mazdino severnoameričko odeljenje, tvrde da je vozilo radilo besprekorno.
Ipak, tužilac želi da automobili marke Mazda bolje komuniciraju sa vozačima, upozoravajući ih kada je automobil u kojem režimu, na primer kada je kontakt uključen i kada motor radi. Tužba se odnosi na sve modele Mazde sa dugmetom za startovanje, proizvedenim nakon 2017. godine.
AutoRepublika